Recent comments

Friss Hírek

Készen állunk a bajnoki címre

Alessandro Florenzi úgy érzi, hogy a Roma készen áll a bajnoki cím megszerzésére, azonban a legjobban az Intertől tart idén.



A Roma legutóbb a bajnoki címvédő Juventust győzte le 2:1-re, ahol a játékos jobbszélsőt játszott Douglas Maicon sérülése miatt.

"Készen állunk megnyerni idén a bajnoki címet és szerintem az idei nyári átigazolási időszakot igen jól zártuk. Persze a legnagyobb szerzemény az volt, hogy maradt Nainggolan és Pjanic, míg az új érkezők, köztük Edin Dzeko mindenképpen hatalmas erősítés a csapat számára."- kezdte Florenzi.

"Az Inter is nagyon jól igazolt, most már csak az edzőn múlik, hogy sikerül-e ütőképes csapatot összehozni. Biztos, hogy közbe fognak szólni, ami a bajnoki címért folytatott harcot illeti, ahogy a Milan is. A Juve sokat vesztett azzal, hogy távozott Pirlo, Tévez és Vidal, őket nagyon nehéz pótolni, bár még vannak jó játékosaik és továbbra is erős csapat."

Az eddigi 2 bajnokin Francesco Totti egy percet sem töltött a pályán.

"Totti a város és a klub szimbóluma, teljesen nyugodt és a szezon során lesz még alkalom arra, hogy segítsen a csapatnak."

"Én nagyon boldog vagyok, hiszen római vagyok és igazi Romanista, ezzel a gyerekkori álmom vált valóra. Sokat néztem Tottit és De Rossit játszani, amikor még elérhetetlenek voltak, de most mindketten a csapattársaim." 


forrás: asroma.hu