Recent comments

Friss Hírek

Segíteni akarok a csapatnak

A Roma új igazolása a sajtótájékoztatón kijelentette, azért van itt, hogy segítsen a csapaton.


A játékost a brazil Santostól igazolta a Roma és egyelőre csak kölcsönbe érkezett.

"Nagyon hosszú lesz a szezon, azért vagyok itt, hogy segítsek a csapatnak."- kezdte Palmieri.

"Egy ilyen nagy klubnál teljesen normális, hogy meg kell harcolni a helyekért, de én ettől nem tartok. Minden játékos van olyan jó, hogy a saját posztján lehetőséget kapjon, de az én fő célom, hogy segítsem a Romát."

Az biztos, hogy a BL-ben nem fog tudni segíteni a Romának, hiszen a klub nem nevezte.

"Minden játékos szeretne játszani a BL-ben, de én fiatal vagyok és csak most érkeztem. Nekem a munkával kell bebizonyítanom, hogy megérdemlem az ilyen lehetőséget."

A brazil játékos személyiségét megkérdőjelezte Maurizio Zamparini, a Palermo elnöke, ahol tavaly kölcsönben szerepelt a játékos.

"Nem akarok válaszolni neki, mindenkinek meg van a saját véleménye, de szerintem jól teljesítettem és mindenki elégedett volt velem. Köszönettel tartozom a Palermónak, hiszen nélkülük most nem lennék itt. Szerintem én mindig a feladatomat végeztem. 50 napig voltam sérült, de a többi időszakban jól végeztem a dolgom és azzal, hogy itt vagyok bebizonyítottam, hogy érek valamit." 


forrás: asroma.hu