Recent comments

Friss Hírek

Minden meccsel egyre jobb állapotban vagyok

Mohamed Salah reméli, hogy a Sassuolo ellen szerzett találata csak egy volt a későbbi számos gól közül.

 
"Remélem, hogy minden meccsen tudok majd gólt szerezni és a mostaninál még jobban tudok majd játszani. Az eredmény nem a legjobb számunkra, mert nyernünk kellett volna. A meccs elején nagyon sok helyzetet elpuskáztunk és sajnos szerencsénk sem volt. Folytatnunk kell a munkát és meg kell nyernünk a következő meccseinket. Még nagyon az elején vagyunk, hiszen mindössze négy meccsen vagyunk túl."- mondta Salah a Roma TV-nek a meccs után.

"Én minden meccsel egyre jobb állapotban vagyok és egyre jobban megértem magam a társaimmal. Az elején vagyunk, de már most jól megértetem magam. Remélem, hogy a következő meccseken mindenki a legjobbját nyújtja majd és ha így lesz, akkor meg fogjuk nyerni a meccseinket."

"Mielőtt az olasz bajnokságba jöttem tudtam, hogy kemény bajnokságról van szó és az is. Az olasz csapatok hajlamosak sokkal védekezőbb felállásban játszani és ahogy most is, ilyenkor akár 11 emberrel védekeznek. Ennél sokkal több kell, mint amit ezen a meccsen csináltunk és igaz most 2:2 lett az eredmény, de remélem, hogy legközelebb jobban fogunk játszani és nyerni tudunk."

"Ami a riválisokat illeti, az Inter és a Juventus is nagyon jó csapat, tele számos remek játékossal. Nekünk viszont nem kell másokkal foglalkoznunk, csak saját magunkra kell összpontosítanunk." 


forrás: asroma.hu