Recent comments

Friss Hírek

Csodálatos este volt

Davide Calabriának tegnap este bizalmat szavazott Mihajlovic. 


A 18 éves játékos élt a lehetőséggel és meggyőző teljesítménnyel rukkolt elő.
 
Calabria az elmúlt években a klub ifjúsági szektorában nevelkedett és az előző szezonban az Atalanta elleni bajnokin debütált a felnőtt csapatban. A védelem jobb és bal oldalán egyaránt bevethető védő az előszezonban többször is lehetőséget kapott, most pedig tétmérkőzésen is bizonyított.

Abatét a Palermo elleni mérkőzésen sérülés miatt már a 18. percben le kellett cserélni, helyére pedig Calabria állt be. A fiatal védő fontos szerepet játszott az első gólnál, hiszen ő ívelte középre a labdát. Calabria elégedetten és boldogan nyilatkozott a mérkőzést követően.

“Ignazio Abate sérülésével lehetőség adódott számomra, hogy a cserepadról beálljak. Megpróbáltam koncentrálni és a legjobbamat nyújtani. Elégedett vagyok a teljesítményemmel. Ez egy csodálatos este volt. Egy kis időbe telt, mire felvettem a meccs ritmusát. A nyáron az első két felkészülési mérkőzésen lehetőséget kaptam és mindkét szélen egész jól ment a játék, így az edző közölte, hogy a felnőtt csapat tagja leszek a szezonban. Nem akarok túl nagy nyomást helyezni magamra. De Jong? Sokat segít nekem és igyekszem tőle ellesni pár dolgot. A példaképem? Paolo Maldini.” – mondta Calabria.

A várakozások szerint Abate kihagyja a keddi Udinese elleni bajnoki mérkőzést, így elképzelhető, hogy ismét Calabria jut lehetőséghez.

forrás: acmilan.hu