Recent comments

Friss Hírek

Szeretnék kupát nyerni a Genoával

Az Európa-bajnoki mérkőzések miatti szünetben a La Gazzetta dello Sport interjút készített a Genoa veterán csatárával, Goran Pandevvel.




“Miután az Interrel sikerült a triplázás, valami elveszett bennem. Ez a játék iránti szenvedélyem volt. Szerencsére erre újra sikerült rátalálnom a Napolinál. Aztán következett Törökország és a Galatasaray, ahol megint elveszett ez az érzés, de ez persze teljesen más aspektus miatt. Újfent szerencsésnek mondhatom magamat, mert a Genoánál megint rábukkantam” – értékelte az elmúlt 5 évet a pályafutásából a macedón csatár.

“Hogy mi a közös Nápolyban és Genovában? A szurkolók szenvedélye, ahogy buzdítják a csapatukat, és ez ráragad az emberre. A Genoánál ráadásul még az is közrejátszik, hogy nagyon régóta le akartak már igazolni.”

A Genoa elnöke, Enrico Preziosi már 2011-ben le akarta igazolni Pandevet, de ő akkor más irányba vágyott:

“Igent mondtam a Napolinak, boldog voltam ott és jól éreztem magamat Mazzarri és Benítez irányítása alatt. A legjobb belátásom szerint döntöttem akkor” – mutatott rá döntésének okára.
“Szeretnék köszönetet mondani Preziosinak és Gasperininek, amiért ragaszkodtak hozzá, hogy ideigazoljak. A családom gyorsan otthon érezte magát a városban, és ez nagyon fontos.”

“A liga megítélése szempontjából fontos, hogy legyen egy erős Inter és egy erős Milan. Hogy a Juve eggyel hátrébb lépett volna? Nem hiszem, viszont az ellenfelek megerősödtek, így sokkal kiélezettebb versenyt várok a Scudettóért folyó harcban” – fejtette ki a véleményét a top klubokról.

“Szeretnék kupát nyerni a Genoával, nevezetesen a Coppa Italiát, ahogy azt tettem a Lazio, az Inter és a Napoli játékosaként. Ez lesz az utolsó olasz csapat, melynek mezét felhúzom, szóval igazán motivált vagyok, hogy valóra is váltsam ez a kívánalmamat.”

forrás: azzurri.co.hu