Recent comments

Friss Hírek

A helyes úton vagyunk

Sinisa Mihajlovic, a Milan vezetőedzője a mérkőzést követően gratulált az Udinesének a teljesítményért. 


A szerb szakember emellett Mario Balotellit és Davide Calabriát dicsérte. Nyilatkozatcsokor.

MIHAJLOVIC: “Az első félidő jó volt, irányítottuk a mérkőzést és 3-0-ra vezettünk. Ahogy a játékosoknak is mondtam a félidőben, a meccs nem 45 percig tart, hanem 90 percig, így ugyanolyan szellemben kell folytatni. Amint gólt kaptunk, szorongást és félelmet láttam. Meg kell tanulnunk jobban kezelni ezeket a szituációkat. A második játékrész kevésbé volt élvezetes számunkra, de legalább a nézők élvezték. Természetesen nem lehet minden meccsen három góllal nyerni, néha az 1-0 is jó lenne. Bebizonyítottuk, hogy egy nagyszerű csapatunk van és a helyes úton vagyunk. Nyertünk, de két gólt is kaptunk.”
 
“Calabria? Lecseréltem őt, mert az Udinese magas játékosokkal támadott, így a szabadrúgásoknál és a beadásoknál inkább Alex fejjátékát preferáltam. Calabria remekül játszott, csupán taktikai döntés miatt hoztam le. Balotelli? Kiváló mérkőzése volt. Sikerült megtartania a labdát és nem reagált a provokációra. Bebizonyította, hogy visszatért az igazi Mario. A megmozdulásai és a hozzáállása alapján ő volt a meccs embere. Tökéletes volt. Gratulálok az Udinesének a teljesítményükért. Ha továbbra is így játszunk, akkor egy jó szezonunk lesz.”

ZAPATA: “Boldog vagyok az eredmény miatt és örülök a gólomnak. Elégedett vagyok a csapat teljesítményével. Jelen pillanatban fantasztikusan érzem magam, köszönhetően az edző bizalmának.”

MONTOLIVO: “Szükségünk volt az idegenbeli győzelemre. Most a célunk, hogy a Genoa otthonában is nyerjünk. Ez nem lesz könnyű, de a célunk mindig csak a győzelem. De Jong? Jó mérkőzést játszottunk együtt. Nigel nagyon fontos számunkra. Az egész csapat jól teljesített. Bonaventura? Ő egy minőségi játékos, aki képes különböző szerepkörökben játszani. Jack nagyon megbízható.”

forrás: acmilan.hu