Recent comments

Friss Hírek

Fáj így látni a Juventust

Carlos Tévez legutóbbi interjújában örömét fejezte ki, amiért visszatérhetett a Bocához, azonban azt is elmondta, hogy fáj számára ilyen állapotban látni a Juventust.


Az argentin válogatott a nyáron hagyta el a Juventust gyermekkori kedvenc csapata, a Boca Juniors kedvéért, azonban a csatár távozását követően az Öreg Hölgy már nemigen találja saját magát, és ez rendkívül meglátszik az eredményeken.

„Szeretem a Bocát, láttam, hogy nehéz időszakot élnek meg, és ezért úgy döntöttem, hogy visszatérek segíteni a helyzeten” - mondta az argentin csatár a La Cornisa TV adásában.

„Az, hogy a csapat legkedveltebb játékosa vagyok, határozottan segít, azonban hiba esetén a kritika is éles.


A Juventusnál mindent beleadtam. Fájt, hogy egy botladozó Bocát láttam, ezért kértem a távozásom. Úgy feküdtem le este, hogy arra a napra gondoltam, amikor visszatérhetek a Bombonera gyepére.

Már megnyertem a Bajnokok Ligáját…egy kínai klub évi húszmillió eurót ajánlott, azonban nem a pénz a fontos.

Követem a Juventust, és szenvedek, amikor ilyen helyzetben látom a csapatot. A szívem egy részét Torinóban hagytam.

Andrea Pirlo úgy játszott, mintha tizennyolcéves lenne; Gigi Buffonhoz hasonlóan ő is világszintű futballista. Ők mindent megnyertek, ráadásul Gigi Buffon öt világbajnokságnak is részese volt.

Fantasztikus kluboknál játszottam, mint a Juventus, a Manchester United és a Manchester City. 

Az igazgatók imádják a klubot, amelyért dolgoznak, és ez jelenti a különbséget.” - zárta az interjút a Juventusnál két évet töltő csatár.

forrás: juventuz.blog.hu