Recent comments

Friss Hírek

Részese akarok lenni a Juve terveinek

Ma a Juventus utolsó két igazolása is bemutatkozott, s az Olympique Marseille csapatától érkező Mario Lemina a sajtótájékoztató alkalmával válaszolt az újságírók kérdéseire.


"Úgy gondolom, hogy van bennünk közös." - nyilatkozta Lemina, mikor az Arturo Vidallal kapcsolatos hasonlóságról kérdezték.

"Mindketten szeretünk védekezni, de egyaránt szeretünk részt venni a támadásokban is. Nem tudom, hogy képes leszek-e elérni azt, amit ő elért, hiszen Vidal az Vidal. Ő egy nagyszerű játékos.

Azonban bízom abban, hogy az itt a Juventusnál szerzett tapasztalat segítségével eljuthatok az ő szintjére."

A 22 esztendős középpályás kölcsönbe
n érkezett a francia együttestől, s az Öreg Hölgynek opciós vételi joga lesz az U21-es válogatottra.


"Azért választottam a Juventust, mert ez egy kiváló csapat, amely rengeteget nyer, s részese akartam lenni ennek a nagyszerű projektnek. Más klubok is érdeklődtek irántam, de a Juventus élvezett előnyt, mert ez egy olyan csapat, amelyet nagyon inspirálónak tartok.

Paul Pogba? Személyesen nem beszéltem Paullal azt megelőzően, hogy aláírtam a szerződést, de tegnap már beszéltünk, hogy jobban megismerjem, s hogy megtudjam, milyenek az edzések.

Elmondta, hogy ez egy profi csapat, amely a taktikára és a technikára összpontosít, én pedig minden tőlem telhetőt megteszek majd, hogy részese lehessek ennek a projektnek."

Lemina számára, aki a tizennyolcas számú mezben szerepel majd, természetesen nem ismeretlen a Juventus történelme, s szó esett a korábbi legendákról is.

"Del Piero volt az a Juventus-játékos, aki a leginkább inspirált. Én sajnos nem vagyok csatár, így nem igazán lehetséges, hogy ő legyen a példaképem. Nedved is nagy hatással volt rám, ő szintén a Juventus egyik legendája, s az én posztomon játszott.

Ma ő a példaképem, ő egy óriási grintával rendelkező játékos, ahogyan azt önök olaszul mondják, s én szeretem ezt a mentalitást. Hatalmas játékos volt, rengeteg gólt szerzett, s igazán inspiráló hatással van rám."

Marcelo Bielsa még háromvédős felállásban is bevetette a francia középpályást az Olympique Marseille-nél, s Lemina bármilyen poszton kész pályára lépni a Juventusnál.

"Legszívesebben a középpályán vagy irányítóként szerepelek, mert ezek azok a pozíciók, amelyeket szeretek. Ugyanakkor, ha a védelemben kell játszanom, az sem jelent problémát számomra. Készen állok akár a védelemben játszani, s mindent beleadok a csapatért."

forrás: juventuz.blog.hu