Recent comments

Friss Hírek

A Roma az egyik legjobb csapat

A Roma német védője elismerte, azért igazolt az olasz csapathoz, mert célja, hogy a válogatottal ott legyen a 2016-os EB-n.

 
A válogatott játékost azt követően került a Romához, hogy a fővárosi csapattól távozott a védelemből Davide Astori és Mapou Yanga-Mbiwa.

"A célom az, hogy az elérhető legnagyobb sikert érjem el a csapattal és ehhez a lehető legjobb játékkal tudjak hozzájárulni."- kezdte a bemutatkozó sajtótájékoztatót Rüdiger.

"Beszéltem az átigazolásommal kapcsolatban Joachim Löw szövetségi kapitánnyal, aki elmondta, hogy kedveli Rudi Garcia játékstílusát. A posztom eredetileg belső védő, de szoktam a jobb oldalon is játszani. Az is nyilvánvaló, hogy még rengeteget tudok fejlődni, hiszen csak 22 éves vagyok."

"De Rossi belső védőként való szerepeltetése egyértelműen taktikai döntés volt. Az edzőnek 4 belső védő áll a rendelkezésére, plusz Capradossi, így De Rossi egy extra lehetőséget jelent ebben a szerepkörben."

"Ami pedig az átigazolásomat illeti, mindenképpen pozitívan hat rám, hiszen az egyik legjobb csapatnál vagyok és ennek nagyon örülök. Szerdán megkezdtem az edzéseket és jelenleg nem érzem a múltkori sérülésemet, de majd az edző dönt, hogy mikor léphetek pályára."

A játékos nagyon várja már a BL szereplést is, ahol többek között a német Bayer Leverkusen ellen is pályára lép majd a Roma.

"A Leverkusen nagyon erős csapat és a játékstílusuk hasonló a Romáéhoz, de ettől függetlenül nincs mitől tartanunk. Az első meccsek mindig nehezek, hiszen rengeteg az új játékos. A Juventus is nagyon erős, de mi jól játszottunk és remélem, hogy én is mihamarabb segíteni tudok a csapatnak."

A 22 éves játékosról az a hír járja, hogy kemény, néha már-már brutális a játéka, de a védő ezt cáfolja.

"Nem tudom, hogy hol olvastak ilyet, de én egy teljesen hideg fejű srác vagyok. Mindig tiszteletet mutatok az ellenfél iránt és 19 éves korom óta érett vagyok. Kaptam pár piros lapot régebben, de azóta sokat fejlődtem."

"Azért választottam az olasz bajnokságot, mert az olasz futballnak mindig híres volt a védekező munkája, ami nekem nagyon ideális. Hogy mikor leszek kezdő? Én minden tőlem telhetőt megteszek, de az edzőn múlik." 


forrás: asroma.hu