Recent comments

Friss Hírek

Visszatérne a kispadra a világbajnok edző

Marcello Lippi, a Juventus korábbi edzője és az olasz labdarúgó-válogatott egykori szövetségi kapitánya egy éve jelentette be visszavonulását az edzősködéstől. 


A 67 éves tréner azonban most úgy nyilatkozott, hogy újra érez magában elég erőt akár egy klubcsapat irányításához is. 

Miután Lippi irányításával a kantoni Evergrande megnyerte a 2014-es kínai bajokságot, az olasz tréner 2014 novemberében bejelentette visszavonulását. Ezután a kínai klub technikai igazgatójaként dolgozott tovább, de 2015 februárjában ezen tisztségéről is lemondott, és kissé eltávolodott a labdarúgástól. Azonban a Sky Italiának és a Cadena COPE rádióadónak adott interjújában most úgy fogalmazott, már bánja korábbi döntését, és megfelelő ajánlat esetén újra munkába állna.

„Hogy visszatérek-e a kispadra? – kérdezett vissza Marcello Lippi. – Nem szoktam megváltoztatni a döntéseimet, de ezúttal rájöttem, hogy hibát követtem el. Kínában úgy gondoltam, hogy nem szeretnék többé a labdarúgással foglalkozni, ehelyett csupán nem akartam távol élni az otthonomtól, és nem akartam, hogy csak öt havonta mehessek haza.” 

„Mostanában sok mérkőzést követek figyelemmel, és még mindig »akarom a labdarúgást«. Egy ideje nem kaptam semmilyen megkeresést, de amennyiben érdekes ajánlat érkezne, miért is ne vágnék bele? – mondta Lippi.”

Lippi sikerei közül kiemelkedik az olasz válogatott élén elért 2006-os világbajnoki diadal, valamint a Juventusnál eltöltött két időszaka, amely alatt öt bajnoki címet gyűjtött be, megnyerte a Bajnokok Ligája 1996-os kiírását, valamint csapatával diadalmaskodott az Olasz Kupában, az európai Szuperkupában és az Interkontinentális-kupában is.

forrás: NSO