Recent comments

Friss Hírek

Eltévedt a BL-meccsen, 10 évig hajléktalanként élt Milánóban

Az európai topcsapatok stadionjaiban könnyű eltévedni, különösen egy olyan találkozó szünetében, amelyre megtelik az aréna. 

 
A WC-szünet lett egy svájci úriember veszte…

A 71 esztendős Rolf Bantle hatalmas Basel-szurkoló, 2004 augusztusában el is kísérte csapatát az Internazionale elleni idegenbeli Bajnokok Ligája-meccsre, de csak tíz évvel később tért haza.

„A találkozó félidejében kiszaladtam a WC-re, ám végül egy másik szektorban kötöttem ki és fogalmam sem volt, hol vannak a barátaim…” – mondta a svájci drukker a Schweiz am Sonntagnak.

Bantle végül kikeveredett a stadionból, ám csupán 20 euro és 15 svájci frank lapult a zsebében, mobiltelefonja pedig nem volt, így Milánó utcáin ragadt.

„Azt sem tudtam, hol vagyok, de akivel találkoztam, ismeretlenül segített. Első estémen kaptam egy hálózsákot, majd később egy hölgy felajánlotta, hogy kimossa a ruháimat. Kaptam ételt és cigarettát is. Úgy éreztem, jó itt nekem, nem akartam hazamenni” – tette hozzá a svájci, aki egy nagy kalandnak fogta fel az egészet.

A Schweiz am Sonntag beszámolója szerint Bantle tíz évig élt az olasz nagyváros utcáin. 

„Otthon nem várt semmi, nincsenek rokonaim, közeli barátaim, sem munkám. Nem volt okom visszatérni. Életem legjobb tíz éve volt ez” – árulta el a svájci, aki most visszatért Bázelbe, ahol egy öregek otthonában kapott helyet.

forrás: NSO