Recent comments

Friss Hírek

Nem mindenki örült Iachini menesztésének

Bár a Palermo az elmúlt fordulóban 1-0-ra legyőzte a Chievot, a vezetés, nagy meghökkenést kiváltva ezzel, menesztette Giuseppe Iachinit a vezetőedzői poszt alól. 


Iachini helyét Davide Ballardini vette át a padon.

Több sem kellett a játékosoknak, néhányan egyértelmű nemtetszésüket fejezték ki a megkérdőjelezhető döntés ellen a közösségi hálókon. Franco Vazquez “igazságtalanságról” beszélt a Twitteren, Sorrentino pedig a híres “Ami nem öl meg, az megerősít”-strófával fejezte ki együttérzését a menesztett mesterrel kapcsolatban.

A legbátrabb azonban a középpályás Enzo Maresca volt, aki Facebook-profilján az alábbi bejegyzést osztotta meg:

“2014 januárja óta együtt uraltuk a Serie B-t az összes létező rekord megdöntésével, majdnem 50 pontot szereztünk az első Serie A-szezonban, idén pedig meglett volna az 50…

…több, mint 60 millió eurót hoztunk a klub kasszájába! Nem csak te vagy én mondjuk ezt, hiszen mindenki ismeri a valódi helyzetet.”

“Megtiszteltetés volt, OROSZLÁN!”-zárta sorait a középpályás.

Az elnöknek, Maurizio Zamparininek persze nagyon nem tetszett a közfelháborodás, és dühösen reagált a kitörésre.

“Maresca egyértelműen badarságokat beszélt, és meg lesz büntetve. Még csak nem is igaz hogy 60 milliót kerestem, mert a Serie B-részvétel 40 millió eurómba került.”

“Vazquez azért szereti Iachinit, mert az én közbenjárásomnak köszönhetően ő térítette a helyes útra a Serie B-ben. Európai szintre akarom emelni a Palermot, ami sokkal proaktívabb játékot jelent. Azért küldtem el Iachinit mert a csapat már nem futballozott.”

Az elnök arra is kitért, hogy Ballardini nem az elsőszámú kiszemeltje volt.

forrás: azzurri.co.hu

“Francesco Guidolint is megkértem, hogy visszatérjen, de ez nem volt lehetséges. Azért választottam Ballardinit, mert ismeri a klub körüli környezetet, hiszen már dolgozott itt.”

“Benne megvan az az eltökéltség, ami most hiányzik a klubból. Biztos vagyok benne, hogy vissza fogja hozni.”