Recent comments

Friss Hírek

PIOLI: Vissza akarunk térni a győzelem útjára

Az Olasz Kupa negyedik fordulójának nyitányán a Lazio a másodosztályban is csak szenvedő Varesét fogadja.


Túlzás lenne azt állítani, hogy a Lazio a legszebb napjait élné.

A római együttes az előző három fordulóban győzelem nélkül maradt, ráadásul Miroslav Klose nyilatkozata is borzolta a kedélyeket, aki arról beszélt, hogy a távozáson gondolkodik, miután a Chievo elleni bajnokin csak hét perc lehetőséget kapott.

„Egészséges vagyok, jó formában érzem magam és többet szeretnék játszani! Természetesen nem vagyok elégedett a mostani helyzettel, hiszen teljesen más céljaim vannak sportszakmailag. Beszélni fogok a Lazio vezetőivel aztán meglátjuk miként alakulnak a dolgok” - nyilatkozta a német Bildnek a csalódott játékos.


Stefano Pioli vezetőedző elmondta, meglepte őt Klose nyilatkozata.


"Miro a hozzáállása, a tudása, az elkötelezettsége miatt példakép az öltözőben. Nagyon kedvelem őt, soha nincs vele semmi probléma. Az természetes, hogy mindenki minél többet szeretne játszani, de én vagyok az edző, így én döntök."

A  szakember hozzátette, hogy nagyon komolyan veszik a kupát, hiszen három nyeretlen meccs után végre van esély, hogy újra győzzenek.


"Ez egy olyan sorozat, amelyre nagyon figyelünk. A Varese elleni meccs nagyon fontos, vissza akarunk térni a győzelem útjára. Bár a Chievo ellen sem lehettem elégedetlen, ott csak a befejezéssel volt probléma, a hozzáállással nem."


Az előző körben a Lazio 7-0-ra verte a Bassano Virtust, míg a Varese 1-0-s győzelmet aratott a Virtus Entella ellen. A  Varese sincs jó formában, hiszen a kieső zóna közelében tanyázik, és a legutóbbi négy bajnokiján képtelen volt nyerni. A  csapat keretében található a korábbi nyolcszoros válogatott Manuele Blasi, valamint a Milantól kölcsönkapott magyar utánpótlás-válogatott védő, Tamás Krisztián is, ők mindketten bekerültek a 21 fős utazó keretbe.


forrás: digisport.hu