Recent comments

Friss Hírek

NAINGGOLAN: Karrierem végéig itt szeretnék maradni

A Roma belga középpályása kijelentette, a fővárosi csapatban szeretné befejezni pályafutását.



Nainggolan januárban érkezett a Romához a Cagliaritól és azóta a csapat egyik meghatározó játékosává vált. 


A játékos már 8 éve futballozik Olaszországban és a Roma előtt a Piacenza és a Cagliari játékosa volt, de most már nem tudja máshol elképzelni magát, csak a Romában.

"El tudtam volna menni egy élcsapathoz azonnal, volt rá lehetőségem, de szerintem ez volt a legjobb választás számomra, hogy vártam egy kicsit. Szerettem volna jobban megérni a Cagliariban, ahol nagyon jól éreztem magam, és most már elmondhatom, hogy megvártam a lehető legjobb alkalmat."- mondta Nainggolan a Rivistastudio-nak.

"Eltartott egy ideig, amíg egy jó csapathoz kerültem, de most már el sem tudom képzelni, hogy ne itt fejezzem be a pályafutásomat. Nehéz lenne külföldre menni, egy riválishoz pedig elképzelhetetlen. A legfontosabb az, hogy a következő éveket nézve nem látok a Románál erősebb csapatot. Nagyon jól érzem magam itt, ez a helyzet." 


forrás: asroma.hu