Recent comments

Friss Hírek

MONTOLIVO: Boldog vagyok, hogy újra a pályán lehettem

Riccardo Montolivo, a Milan csapatkapitánya a Genoa elleni mérkőzés után elmondta, nagyon örül annak, hogy hosszú kihagyás után visszatérhetett a pályára, de csalódott a vereség miatt.

 
Montolivo még az előző szezon végén az olasz válogatottban sérült meg súlyosan, de hosszú kihagyás után vasárnap a Genoa ellen újra a kezdőcsapatban kapott helyet, sajnos a csapat 1-0-ra kikapott. Az olasz középpályás 63 percet töltött a pályán.

“Boldog vagyok, hogy 6 hónap kihagyás után újra a pályán lehettem, számomra ez felér egy sikerrel. Nagyon sokat szenvedtem, amíg nem játszhattam. Minden tőlem telhetőt megtettem azért, hogy minél hamarabb visszatérjek a pályára” – mondta Montolivo a meccs után.

“Köszönetet kell mondanom a klub vezérigazgatójának, Gallianinak valamint az orvosi stábnak, Tavanának és az operációt végző professzoroknak. Köszönet a családomnak és a feleségemnek, akik közel álltak hozzám”.

“A Genoa elleni vereség? Nem tudtuk ráerőltetni a játékunkat az ellenfélre, különösen a második játékrészben. Szégyen, hogy ez történt. Úgy gondolom, hogy nagy hatással volt a mérkőzésre a kapott gólunk” – fejezte be.

A Milan a Serie A következő fordulójában a Napoli ellen lép pályára a San Siróban.

forrás: acmilan.hu