Recent comments

Friss Hírek

LJAJIC: Hatalmas lehetőséget hagytam ki

Adem Ljajic elárulta, nagyon mérges volt magára azért, mert kihagyta a hatalmas gólszerzési lehetőségét.

 
A fiatal játékos jól láthatóan a könnyeivel küszködött a kispadon lecserélését követően.

"Nagyon közel álltunk ahhoz, hogy elérjük a kitűzött célunkat, továbbjussunk ebből a nagyon nehéz csoportból. A meccs kezdése előtt is tudtuk, hogy nehéz feladat vár ránk."- mondta Ljajic a Sport Mediaset-nek.

"Szerintem minden meccsen jól játszottunk, ez alól csak a Bayern elleni hazai meccs a kivétel, de így sem sikerült továbbjutni."

"Nagyon mérges voltam magamra, mert hatalmas lehetőséget hagytam ki. Már kicseleztem a védőt, erre nagyon rosszul rúgtam meg a labdát. Nem a lecserélésem miatt voltam dühös, hanem a kihagyott helyzet miatt."

"Mostantól újra a bajnokságra kell koncentrálnunk és ha ott jól sikerül szerepelni, akkor újra visszajuthatunk a BL-be, amit nagyon szeretnénk. Ott van még az Európa Liga, ami fontos, de a fő cél most a bajnokság lesz. 3 ponttal vagyunk a Juventus mögött, meglátjuk mi lesz a vége." 


forrás: asroma.hu