Recent comments

Friss Hírek

INZAGHI: Most játszottunk a legjobban

A tegnapi Udinese elleni győztes mérkőzést követően Filippo Inzaghi, Adriano Galliani és Jeremy Ménez  is megszólalt.


FILIPPO INZAGHI: “Ilyen mérkőzést reméltem. Van Ginkel és Armero jól teljesített. Egyértelmű volt a fölényünk. Nem szeretnék a mérkőzésen történt incidensekről beszélni. Félidőben 3-0-s vezetéssel kellett volna az öltözőbe mennünk, de csak 0-0 volt az állás. Összességében úgy gondolom, hogy a csapat most nyújtotta a legjobb teljesítményt a szezonban. A találkozó elejétől a végéig mi domináltunk. Sajnos Essien nélkül kell játszanunk Genovában. Talán De Jong és Muntari visszatérhet. Montolivóval több variációs lehetőségem van, mert több poszton is bevethető. Örülök, hogy visszatért”.

ADRIANO GALLIANI: “A mi hibánk. A FIFA lehetővé teszi a gólvonal-technológia használatát és mi nem vezettük be. A technológia nem egy rossz dolog. Nem hibáztatom a játékvezetőt, de nyilvánvalóan Muntari gólja jutott eszembe”.

“Jól játszottunk, egy kiváló mérkőzésünk volt sok gólhelyzettel. Ménez kis híján nem tudta vállalni a játékot, mert tegnap délelőtt nem érezte jól magát. Lázas volt és az edző aggódva hívott. Utána minden rendben lett. Ellenkező esetben Pazzini játszott volna. Bonera? Nagyszerű meccse volt. Azt mondtam neki 6 hónappal ezelőtt, hogy a védelem jobb oldalán kell játszania. Emlékszem, hogy a Parma ellen igazán jó volt a jobb oldalon. A középpályánk jól teljesített a mérkőzésen. Úgy gondolom, hogy Van Ginkel hasonló szinten van, mint Strootman, csak több játéklehetőségre van szüksége. Az elnök nagyon boldog, beszéltem vele a meccs előtt, közben és utána is”.

JEREMY MÉNEZ: “Diego Lópeznek nagyon kevés dolga volt. Jól játszottunk és remekül birtokoltuk a labdát. Tegnap reggel úgy ébredtem fel, hogy rosszul éreztem magam. Ennek ellenére nagyon ott akartam lenni a pályán, mert ez egy fontos meccs volt. Boldog vagyok, hogy kétszer is betaláltam. Minden mérkőzés nehéz és fontos a jó szereplés Genovában”.

“Azért választottam a 7-es mezszámot, mert ezen a napon születtem én is és a kislányom is. A csapatnak ajánlom a gólomat. Azt gondolom, hogy minden játékos megérdemli a dicséretet”.

forrás: acmilan.hu