Recent comments

Friss Hírek

50% az esély rá, hogy maradok

A belga középpályás elmondása szerint jelenleg 50% az esélye annak, hogy a szezon végén a Roma játékosa marad.

 
A játékos jelenleg a Roma és a Cagliari közös tulajdonában van, azonban a hírek szerint a szárd csapat alkudozásba kezdett a saját résztulajdonával kapcsolatban.

"Hogy maradok-e a Románál? Jelen pillanatban erre 50% az esély. Persze nem aggódom, mert még sok idő van hátra, a Romának és a Cagliarinak pedig meg kell egyeznie."- nyilatkozta Nainggolan.

"Én most 100%-ig a Romára fókuszálok, ez egy remek csapat, nagyszerű klub és csodálatos a város."

Nainggolan a legutóbbi meccsen összecsúszott Federico Mattiellóval, aki ennek következtében horror sérülést szenvedett.

"Nagyon igazságtalan volt fotókat közölni a sérülésről és azt mondani, hogy én okoztam, én vagyok a hibás. Ez nem igaz, csupán a körülmények szerencsétlen együttállása okozta az egészet. Ráadásul a játékvezető Mattiellót akarta leküldeni, nem engem. Nagyon sajnálom a történteket, a meccs után azonnal üzentem neki. Szerettem volna meglátogatni is, csak sajnos túl messze lakik, ezért nem tudtam."- fűzte a középpályás a sérüléshez. 


forrás: asroma.hu