Recent comments

Friss Hírek

Szeretnék maradni a Serie A-ban

A Palermo argentin támadója, akit a Juventus nyáron szeretne zebracsíkos mezbe öltöztetni, bevallotta, hogy szívesen szerepelne egy csapatban Andrea Pirlóval, s nem lepődne meg azon sem, ha az Öreg Hölgy zsinórban tíz bajnoki címet gyűjtene.


"Európa legrangosabb sorozatában játszani az álmot jelenti mindenki számára." - nyilatkozta Dybala a La Gazzetta dello Sportnak a Bajnokok Ligájáról szólva. "Ugyanakkor vannak nagy csapatok, amelyek nem szerepelnek benne. Szeretnék, ezt nem tagadhatom."

"Olyasvalakivel játszani, mint Pirlo? Egy ilyen registával minden egyszerűbbé válik, különösképpen egy csatár számára. Pirlo képes mindent, még a legnehezebb dolgot is egyszerűbbé tenni. Ezt láthatták például a Monaco elleni első találkozón, amelyen az ő zsenialitása vezetett a büntetőhöz, amely eldöntötte a mérkőzést.

Morata ugyancsak szépen indult be, azonban az indítás Pirlótól érkezett. Már megbeszéltem a csapattársaimmal, hogy elmegyünk egy pizzériába, s ott nézzük majd meg a tévében a Juve meccsét.

Allegri csapatának van egy gól előnye, így nálam ők az esélyesek. Ha a dolgok jól alakulnak Monacóban, úgy a fontos versenyzők egyikévé válnak, de bárki megnyerheti, aki bejut az elődöntőbe.

Jó dolog lenne-e egy olyan csapatban játszani, amely zsinórban négyszer hódítja el a bajnoki címet? Így is, úgy is elsülhet a dolog. Előnyt jelentene, mert a Juve egy olyan csapat, amely soha sem elégszik meg. Azzal az éhséggel, amely őket jellemzi, a végén még tíz scudettót is nyerhetnek zsinórban.

Bevallom, szeretem Olaszországot. Itt váltam híressé, s szeretnék maradni a Serie A-ban. Egyetlen szót sem beszélek angolul vagy franciául, de ez nem zár ki semmit, hiszen mikor a Palermóhoz jöttem, olaszul sem beszéltem, mégis úgy gondolom, hogy elég gyorsan megtanultam."

Dybala elismerő szavakkal szólt a Palermo elnökéről, Maurizio Zampariniről is, aki 40-50 millió euróra taksálja az ifjú argentin értékét.

"Az elnök mindig is nagyra becsült, s talán ő volt az egyetlen, aki hitt bennem akkor is, mikor mindenki más kritizált, s azt mondta, hogy nem érek annyit, amennyiért Szicíliába lehet hozni. Köszönettel tartozom neki a bizalomért, amelyet tőle kaptam. Most szeretné a lehető legtöbbet kapni az eladásomból, s ez az ő feladata, míg nekem a pályán kell teljesítenem.

Bízom benne, hogy ha vasárnap lesz egy rossz meccsem a Parma ellen, nem esik az értékem 10 millióval, egészen 40 millióig.

Nem szeretnék ilyesmivel foglalkozni. Ha jövőre betalálok a Palermo ellen, nem fogok ünnepelni, mivel itt mindig is otthon leszek. Soha sem lennék képes ilyesmire olyanokkal szemben, akiktől ennyi szeretetet kaptam."

forrás: juventuz.blog.hu