Recent comments

Friss Hírek

Mérges vagyok

Nagyon mérges volt Rudi Garcia az Atalanta elleni döntetlent követően és elsősorban a csapat hozzáállása miatt kesergett.



A Roma egy esetleges győzelemmel megelőzhette volna a Laziót és visszaléphetett volna a második helyre, azonban csak 1:1-es döntetlenre volt képes az Atalanta ellen.

"Mérges vagyok."- kezdte Garcia.

"Olyan Romát láttam, amelyik nem játszott jól. Francesco Totti tizenegyese után bealudtunk. A második félidőben kicsit többet mutattunk, de ez volt a legrosszabb első félidő ebben az évben."

"Egyszerűen nem láttam azt az akaratot és határozottságot, amivel újra a második helyre léphettünk volna. Hétfőn beszélnem kell a csapattal."

"Szinte semmi nem működött ezen a meccsen, az egész csapat rosszul játszott. A játékvezetők ténykedése sem tetszett, ezért ezt a meccset hamar el kell felejteni."

Az elmúlt időszakban úgy tűnhetett, hogy a Roma kezd kilábalni a hullámvölgyből, azonban az újabb döntetlent követően a szurkolók hangosan fütyültek a stadionban.

"Támadásban valami hiányzik és a hozzáállásuk is megmagyarázhatatlan. Az igaz, hogy sok a hiányzónk és emiatt nincs meg a megfelelő minőség a pályán. Most nincs más, mint folytatni a munkát és a maradék 7 meccsre összpontosítani. Nem tudtunk legyőzni egy kiesés ellen küzdő csapatot, ezért most az Inter elleni meccsre kell koncentrálni. Hogy csalódott vagyok-e? Nem, inkább mérges. Az teljesen más." 


forrás: asroma.hu