Recent comments

Friss Hírek

INZAGHI: Győzelmet érdemeltünk volna

A Milan szombat este 2-2-s döntetlent ért el a Sampdoria vendégeként.


A lefújást követően Filipo Inzaghi és Stephan El Shaarawy is megszólalt. 

 “Büszke vagyok a játékosaimra. Győzelmet érdemeltünk volna, de a Sampdoria egy remek csapat. A játékosaik mérkőzés utáni ünneplése azt mutatja, hogy elismerik a mi erőnket is. Véleményen szerint Bonera volt a meccs legjobbja, nagyon fog hiányozni az Inter elleni rangadón. Jó meccset játszott, ahogy Michael Essien és Honda is, aki két napig influenzával küzdött. Emiatt egy kicsit fáradt volt, ezért döntöttem úgy, hogy csatárt hozok be helyette és átváltunk a 4-4-2-es felállásra. Sajnálom, hogy nem volt jól az elmúlt napokban, ami befolyásolta a fizikai állapotát. El Shaarawy? Amikor egy játékos még többet szeretne edzeni, az azt jelenti hogy megfelelő lelkiállapotban van. Remélem, hogy továbbra is így folytatja, nagyon szeretne újra eredményes lenni, és én örülök neki. Kiegyenlített találkozó volt, bizonyos pillanatokban viszont balszerencsések voltunk. A Palermo elleni vereség után azonban újra egy csapat voltunk.”

A találkozó 10. percében csodálatos gólt szerző Stephan El Shaarawy 662 nap után volt újra eredményes az olasz bajnokságban, de mégsem tudott felhőtlenül örülni a rég várt találatnak.


“Kijelenthető, hogy szombat este jól működtek a lábaim. Örülök a gólomnak, de még boldogabb lennék, ha győztünk volna, mivel vissza kell térnünk a helyes útra. Egy csatár számára fontos a gólszerzés, és én egy 20 mérkőzés óta tartó gólcsendet törtem meg, ami remélhetőleg segít visszanyerni az önbizalmamat. Egyetlen dolog miatt vagyok csalódott, mégpedig hogy nem sikerült nyernünk.”

forrás: acmilan.hu