Recent comments

Friss Hírek

ARMERO: Nem erről volt szó

A kolumbiai epizódszerepet sem kap a Milanban, ami érthetően nem tetszik a rossonerihez a nyáron érkezett védőnek.


Armeroval valamiért nem számol Inzaghi, a játékos elmondása szerint viszont nem erről volt szó a nyáron.

“Én nem feltétlenül a Milanba akartam igazolni, én egy olyan csapatot kerestem, amelyben főszerephez juthatok a világbajnokságot követően. Inzaghi beszélt velem a nyáron, úgy fogalmazott, hogy számol velem a csapatában, azóta azonban semmi nem történt, a kispadon ülök. Én azt gondoltam, hogy tényleg lehet esélyem a csapatba kerülésre, azóta azonban nem játszottam” – nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak Pablo Armero.

A kolumbiainak mindössze 14 perc jutott idén a bajnokságban, ezen kívül csak a kispadon, vagy még ott sem töltötte a bajnokikat. Most egy nagy esély előtt áll Armero, hiszen Ignazio Abate sérüléssel bajlódik, míg Daniele Bonera eltiltott lesz az Inter ellen, így logikus lépés lenne a Milan mesterétől, ha Armerónak adna esélyt balbekkben. 

Csakhogy az eddigi hírek szerint Inzaghi abszolút nem így gondolkodik, De Sciglio maradna bal hátvédben, míg a másik szélső hátvéd posztot Andrea Poli játszaná meg, akit korábban is védőként játszatott már Clarence Seedorf is.

Hogy mi lesz végül Armero sorsa, az kérdéses, hiszen más források szerint viszont Inzaghi nem kérte a kolumbiai játékost, Gallianiék viszont lecsaptak rá. Korábban a Milan edzője elmondta, hogy nem nyújt megfelelő teljesítményt edzésen Armero, ezért nem számol vele a csapatban.

forrás: azzurri.co.hu