Recent comments

Friss Hírek

POGBA: Remélem így tudom folytatni továbbra is

A Juventus 21 éves francia középpályása tegnap oroszlánrészt vállalt a Lazio elleni idegenbeli 3-0-s győzelemből, amivel újra visszaállították a hárompontos előnyüket a Romával szemben.


Paul Pogba nagyon egyszerűen és világosan fogalmazva utasította el a róla szóló átigazolási pletykákat: „Boldog vagyok a Juventusnál és remélem, sokáig maradok.”

„Ez volt a legjobb mérkőzésem a szezonban és remélem így tudom folytatni továbbra is” – nyilatkozta Pogba a mérkőzés után. „Tanulni és fejlődni akarok, hogy egy napon majd én lehessek a legjobb. Örülök, hogy két gólt is tudtam szerezni. Jól játszottunk mikor nálunk volt a labda és jól védekeztünk, amikor nyomás volt rajtunk.”

Pogbát már több nagy csapattal is szóba hozták, mint például a Real Madriddal, a PSG-vel, a Chelsea-vel, a Manchester Cityvel valamint még az is szóba került, hogy visszatérne a Manchester Unitedhez. De a fiatal tehetség cáfolta ezeket a híreket.

„A Real Madrid egy nagyszerű klub, de én boldog vagyok itt és folytatni akarom ezt a teljesítményemet. Remélem, sokáig itt maradhatok. Hízelgő, hogy ilyen sok átigazolási pletykát terjesztenek rólam, de én a Juventusért játszom és boldog vagyok, hogy ezt a mezt viselhetem.”

„Hogy miért engedett el a Manchester United? Ezt talán tőlük kéne megkérdezni. Ingyen igazolhattam el tőlük, majd a Juventust választottam és most boldog vagyok. Az öltözőben mindenki úgy bánik velem, mintha a kisöccse lennék én pedig mindenkivel viccelődök. Gigi Buffon mondott nekem valamit a kezdőrúgás előtt, de azt nem szeretném megismételni a kamerák előtt.”

A Juventusnak legközelebb a Bajnokok Ligájában kell helytállnia, ugyanis szerdán a Malmö otthonában lépnek pályára. Pogba pedig a BL esélyeiket latolgatta a kamerák előtt.

„Jó csapatunk van és képesek lehetünk messze jutni a Bajnokok Ligájában. Koncentráltaknak kell maradnunk és folytatnunk kell azt a munkát, amit a Lazio ellen is bemutattunk.” 

forrás: juventushungary.hu