Recent comments

Friss Hírek

TÉVEZ: Most vagyok a legjobb formában

Carlos Tévez elmondása szerint most van a legjobb formájában a karrierje során, miután idén meglőtte kilencedik gólját is a tizedik Serie A mérkőzésén.


Az argentin csatár hétvégén a 3-0-ra végződő Lazio elleni bajnoki mérkőzésen talált a hálóba, amivel jelenleg ő vezeti a Serie A góllövőlistáját. Tévez továbbá három év után újra szerepelhetett az argentin nemzeti válogatottban is az múlt héten.


„Számítottam erre a teljesítményre, habár ez volt az első mérkőzésünk a válogatott szünet után, most nem engedhettük meg, hogy olyan rosszul folytassuk utána a bajnokságban, mint legutóbb” – nyilatkozta a Sky Sport Italia-nak.


Carlos Tévez vélhetően a Sassuolo elleni döntetlenükre gondolt, amit a legutóbbi válogatott szünetet követően értek el, amely után érthetően csalódottak voltak ők is és a szurkolók is.


Juan Sebastian Veron a héten azt nyilatkozta, hogy Tévez sosem lesz elég erős. Erről kérdezték Tevezt is, hogy egyetért-e vele.


„Egy nagyszerű klubban vagyok és örülök, hogy a saját játékomat játszhatom. A pályán pedig mindent bele szoktam adni. Azzal tudok csak egyetérteni, hogy most vagyok a legjobb formában a karrierem során.”


Végül pedig a Juventus Bajnokok Ligája szerepléséről kérdezték a rutinos csatárt.
 

„Nem álmodozunk. Először meg kell nyernünk a Malmö elleni mérkőzést, aztán meglátjuk, hogy állunk. Hasonlóan kell játszanunk Svédországban is, mint ahogy azt tettük a Parma és a Lazio ellen, mert azzal a teljesítménnyel nehéz lenne vereséget szenvednünk.”


 forrás: juventushungary.hu