Recent comments

Friss Hírek

TORRES: Angliát meguntam, Itáliában viszont gólkirály is lehetek

Fernando Torres szerint a Premier League túlértékelt, Olaszországban viszont akár gólkirály is lehet.

Első milánói derbijére készül Fernando Torres, aki nyáron hagyta el a Premier League-et és került kölcsönben az AC Milan együtteséhez. 
A 30 éves támadó két évre kötelezte el magát a piros-feketékhez, és annak ellenére nem bánta meg döntését, hogy egyelőre nem megy neki úgy Itáliában, ahogy szerette volna.

"Hét év elég volt... Remek bajnokság, de talán mégsem annyira, mint látszik, csak nagyon jól tudja magát eladni Európában. Nekem jelenleg csak a Milan számít, itt szeretnék újra sikeres lenni." - nyilatkozta a Gazzetta dello Sportnak Torres.

A spanyol játékosnak nem lesz ismeretlen egy derbi hangulata, hiszen játszott már madridi, liverpooli és londoni városi rangadót is, így pontosan tudja, mire számíthat. "Egy ilyen mérkőzést mindig vár az ember. Szenvedélyes, érzelmekkel teli, azoknak is, akik csak nézik és azoknak is, akik játszanak. Amikor augusztusban megérkeztem, a szurkolóknak ez volt az első kérésük hozzám, hogy nyerjük meg a derbit. Meg is ígértem nekik, hogy így lesz."

Torres eddig kilenc bajnokin játszott, összesen 517 percet, de csak egyszer talált be, az Empoli elleni találkozón. A Kölyök becenévre hallgató játékos ennek ellenére nem aggódik. 

"Amikor ideigazoltam, azt mondtam, akár gólkirály is lehetek és ebben még mindig hiszek. A Milan azért szerződtetett, hogy gólokat szerezzek, többet, mint bárki más." 
Habár Torres még bízik a gólkirály címében, erre vajmi kevés esély mutatkozik, hiszen lemaradása hét gól a Tévez-Callejón kettőstől.
forrás: hatharom.hu