Recent comments

Friss Hírek

NAPOLI: Meghálálná a szeretet Insigne

Mint arról mi is beszámoltunk, térdszalagszakadást szenvedett Lorenzo Insigne, a Napoli játékosa.


A fiatal szélső minél hamarabb meghálálná mindazt a bizalmat, szeretetet, amit kap a nápolyi emberektől, szurkolóktól.

“Ezek voltak a legnehezebb napok a pályafutásomban. Rengeteg üzenetet és figyelmességet kaptam a nápolyi emberektől, a szurkolóktól, ez még több erőt ad nekem arra, hogy minél hamarabb visszatérjek, és a pályáná háláljam majd meg mindazt, amit most kaptam. Büszke vagyok rá, hogy nápolyi vagyok, és minél hamarabb vissza fogok térni a pályára, és arra törekszem, hogy főszereplő legyek a szívemhez legközelebb álló csapatban, a Napoliban. Addig is, közel leszek a srácokhoz, és velük együtt szurkolok, velük együtt kiabálom, ahogy kiskoromban is tettem: Forza Napoli!” – áll Insigne üzenetében, amit a Napoli hivatalos oldalán tett közzé.

A fiatal játékos várhatóan fél  évet lesz kénytelen kihagyni, így talán a bajnokság hajrájára visszatérhet majd.

forrás: azzurri.co.hu