Recent comments

Friss Hírek

MORATA: Nem hoztam rossz döntést

A Juventus csatára, Álvaro Morata nemrég adott interjújában arról beszélt, hogyan sikerült az Öreg Hölgy igazgatóinak meggyőzni őt a Juventushoz igazolásról.

 
A spanyol játékos a Real Madrid együttesétől érkezett a nyáron a Juventushoz megközelítőleg 20 millió euró fejében, és beismerte, hogy döntésében komoly szerepet játszott az a tény, hogy a Juventus vezetősége rendkívüli eltökéltséget mutatott leigazolása ügyében.

„A nyáron egyedül végeztem az edzéseket, csak arra vártam, hogy végre átigazoljak a  Juventushoz. - nyilatkozta a csatár a Cadena Ser munkatársának a héten.

„Voltak ajánlataim Angliából, azonban amikor nehéz dönteni, akkor hinned kell azokban, akikben megbízol.

A Juventus igazgatói szó szerint nálam kopogtattak, hogy tájékoztassanak leigazolási szándékukról, így a hűségnek is nagy szerepe van abban, hogy végül a Juventus mellett döntöttem.

Egyfajta felelősséget érzek azért, hogy jól teljesítsek. Nem az átigazolási díj miatt, hanem inkább azért, mert úgy érkeztem ide, hogy alig játszottam a Real Madridnál.

Sokan azt tanácsolták, hogy ne fogadjam el a Juventus ajánlatát. Azt mondták, hogy a Juventus középcsapat Véleményem szerint azonban nem hoztam rossz döntést.

Ezt követően a fiatal spanyol csatár arról beszélt, miben más a torinói és madridi élet, valamint elismerően nyilatkozott csapattársáról és honfitársáról, Fernando Llorentéről.

„A különbségek? Madridban a barátokkal mentünk ki enni edzés után, míg itt a csapattársakkal szokás.

Olyan játékosok képeit láthatom itt, mint Zinedine Zidane, Pavel Nedved, Alessandro Del Piero és Zlatan Ibrahimovic, és ilyenkor egyértelművé válik számomra, hogy a világ legjelentősebb klubjainak egyikét szolgálom.

Ami Fernando Llorentét illeti, könnyedén bekerülhetne a spanyol válogatott csapatba, rendkívül felnézek rá. Otthon megvan az egyik meze, még mikor az Athletic Clubnál játszott. - zárta az interjút személyes hangnemben a Juventus spanyol csatára.

forrás: juventuz.blog.hu