Recent comments

Friss Hírek

GARCIA: Mi vagyunk a legjobb csapat Olaszországban

A francia tréner még egy szerda esti díjátadáson az újságírók kérdéseire válaszolva elmondta, szerinte Olaszországban a Roma a legjobb csapat és mindenképpen szeretne Fracesco Tottival nyerni valamit.


Persze nem kerülhette el a kérdést a 3:2-vel végződött mérkőzéssel kapcsolatban sem.

"Szokatlan meccs volt, de azon az estén a Roma bebizonyította, hogy a legjobbak közé tartozik. Teljes mértékben hiszek a játékosaimban még úgy is, ha ezek az esetek kimondottan ellenük irányultak."- mondta Garcia az újságíróknak.

"Gianni Rivera mondta, hogy a jobb csapat fog nyerni: ezzel egyet tudok érteni, a Roma a jobb csapat. Egyik csapatnak sincs nyugodta szezonja, folyamatos a zűrzavar, de nekünk hinnünk kell abban, amit teszünk."

"Mi a titka a jó összhangnak a játékosaimmal? Nincs titok, egyszerűen arról van szó, hogy én nem tudok úgy edzősködni, hogy ne szeressem a játékosaimat. Nekem szükségem van arra, hogy meghallgassam őket, hogy beszéljek hozzájuk. És mivel valaha én is játszottam, még mindig úgy gondolkodom, mint egy játékos. Ezért is nem tudnak engem átverni akkor sem, ha akarnak."

A csapat legjellegzetesebb játékosa a mai napig kétségkívül Fracesco Totti.

"Totti fantasztikus, vele kapcsolatban már minden dicsérő jelző elcsépelt szó. Egy rendkívüli játékosról van szó, aki minden meccsen végig szeretne játszani, fantasztikus pasi. Szeretnék valamit úgy nyerni, hogy ő a csapatkapitány."

Garcia elég korán befejezte játékos pályafutását és lépett az edzői útra.

"17 évesen elköltöztem otthonról és északra mentem játszani. Nehéz volt egyszerre tanulni és játszani. Amikor megsérültem, akkor visszaültem az iskolapadba és megszereztem a diplomámat. A tanulás hozzásegített ahhoz, hogy még jobb edző legyek, hogy megértsem a stábomat és még jobban tudjak velük bánni. Ez hatalmas előny."

Rudi Garcia elismerte azt is, hogy a Roma jelenleg kiscsapatnak számít az európai kupaporondon, miután a Bayern Münchentől előbb hazai pályán 7:1-re, majd idegenben simán 2:0-ra kapott ki.

"Az ilyen esetek előfordulnak, de feldolgoztuk és jól megbirkóztunk a helyzettel. Tisztában vagyunk azzal, hogy a világ jelenlegi egyik legjobb csapatával játszottunk. Erősek voltunk, mert meg tudtuk mutatni, hogy nem vesztettük el a hitünket és képesek voltunk más felfogásban is játszani. Ez egy olyan szintű alázatosság volt, amivel elismertük, vannak nálunk jobb, erősebb csapatok."

"Olaszországban már a legjobbak között vagyunk, de Európában még kiscsapatnak számítunk."

Ez talán nem csak a Romára, de az összes olasz csapatra is elmondható, hiszen az elmúlt években nem sikerült kiugró eredményt elérnie egyik olasz klubnak sem a BL-ben.

"Van néhány követendő modell. Az angol bajnokságban fantasztikusak a stadionok és egy ilyen stadionba meccset nézni menni ünnepnek számít. Ráadásul ezeket a helyeket kényelmesek kell elérni. Olaszországban is új stadionokra van szükség és követni kell a német példát."

"A Roma azért épít új stadiont, mert hatalmas előnyt jelent majd nem csak a klub, de a szurkolók számára is." 


forrás: asroma.hu