Recent comments

Friss Hírek

Többet vártam volna egyes játékosoktól

A bajnokság zárófordulójában a Milan a Roma ellen lép pályára a San Siróban. 


A piros-feketéknek ez az utolsó esélyük arra, hogy megelőzzék a Sassuolót és a hatodik helyen végezzenek a tabellán.

“Egy hatalmas mérkőzés lesz. A visszajelzések alapján fogom eldönteni, hogy kire számíthatok az Olasz kupa döntőjében. Azok, akik játszani fognak megmutathatják, hogy mennyire akarják a győzelmet és milyen a hozzáállásuk.  Ez alatt a kevés idő alatt megpróbáltam mindenkinek lehetőséget adni. Egyedül Locatelli és Simic azok, akik még nem kaptak lehetőséget kezdőként. Figyeltem mindenkit. A karrierem is mutatja, hogy én mindig győzni akarok. Mindig megvolt a karakterem és a személyiségem, ami azt jelenti, hogy mindig 100%-ot adtam a győzelemért. Csak a mérkőzésen történt incidensek és egyéb tényezők következtében történhetett másként.”
 
“Győztes mentalitású vagyok. Csalódott vagyok, ami miatt elveszítettük a 6. helyet, de mindent beleadtunk és egy kicsit a szerencsének is híján voltunk. Az elmúlt 3 mérkőzésen a Sassuolo 9 pontot gyűjtött. Pontokat hullajtottunk és az utolsó 5 mérkőzés alatt, mindössze csak 8 pontot gyűjtöttünk. Csak 2-re van szükségünk, hogy jobb helyzetben legyünk. A Bologna elleni mérkőzés első félidejében nem játszottunk rosszul, de a kiállítás megváltoztatta a mérkőzést. Ha a Bologna nem fogyatkozik 10 emberre, akkor sokkal nyitottabb játékot játszottak volna. De amint 10 emberre fogyatkoztak, nagyon összezártak, mi pedig túl lassan járattuk a labdát. Fejlődnünk kell, hiába egyre nagyobb a labdabirtoklásunk, pozitív eredmények nélkül nehéz kiemelni. De edzőként, ha azt látom, hogy a játékosok a megfelelő dolgokat teszik annak érdekében, hogy a nehéz helyzetekből kikerüljenek, az egy jó dolog.”

“A Roma játéka az egyik legjobb a bajnokságban és nagyon pozitív a hangulat a csapatnál, mentálisan nagyon erősek. Spalletti valami hihetetlen munkát végez, és a keret is minőségi játékosokból áll. Remélem Totti játszani fog, ő már történelmet írt és megannyi hihetetlen pillanattal gazdagított minket. A pillanatnak élek, mert tudom, mit jósolnak a jövőmet illetően. Teljesen egyértelmű, hogy a mérkőzések teljesen eltérnek egy edzéstől, de az edzések alapján is megmondható, ki a jó és a rossz edző. Azon vagyok, hogy az ötleteimet és az elképzeléseimet megvalósítsam. A klub történelme megkövetel egyfajta játékstílust. Kiválasztottam azt a játékstílust, amin nem szeretnék változtatni. Az elnöknek egyértelmű gondolatai vannak a folyamatról és én elkezdtem ezt a folyamatot megvalósítani. Ha a következő szezonban is én állíthatom össze a kezdőcsapatot, akkor biztos vagyok benne, hogy annak pozitív következményei lesznek. Nagyon sok dolgot olvastam ma Balotelliről, de még vele kapcsolatban semmiről sem döntöttem. Számos játékosom bevethető, és van egy sejtésem arról, hogy mely játékosok segítenek engem a győzelem elérésében. Luiz Adriano mindig nagyon elszánt, akármikor kap lehetőséget. Ma fogom eldönteni ki fog kezdeni. Amikor választok a játékosok jellemzőit veszem figyelembe, és azt, hogy mely játékosok tudnak egyensúlyt hozni. Megtiszteltetés számomra, hogy a fiatalokkal végzett munkámat figyelembe véve az elnök engem választott. A módszereim és az erőm miatt választott engem. Amennyiben az elnök meggondolja magát, én akkor is az egész életemben hálás leszek neki a lehetőségért. Bármilyen döntés is szülessen, én elfogadom azzal a tudattal, hogy az életem egy álmát valósítottam meg és elégedett vagyok ezzel a 30 nappal.”

“Mindig tehetsz többet is, de én és a személyzet 100%-ot nyújtottunk. Mindig arra törekedtünk, hogy megtaláljuk a megoldást. Időnként szükség van az életben egy kis szerencsére is, és az elmúlt időszakban nekünk nem sok jutott ebből. A módszereink ebben az időszakban megerősödött. Én személy szerint 4-5 játékostól kicsit többet vártam volna, céltudatosabb hozzáállást és, hogy egy kis pozitívumot csepegtessen a többi játékosba is. Hogyan gondolkodhatnék Ibrahimovicról, amikor még 2 olyan mérkőzésünk hátra van, ami mindent megváltoztathat? Komoly eredménnyel szeretném zárni a szezon, majd utána leülni és a jövőmön gondolkozni. Elemezni fogjuk Montolivo állapotát. Talán azért választom majd Localtellit Montolivo helyett, mert tudom, hogy Locatelli olyan, akár Calabria, nem fél egyből a mély vízbe ugrani. Véleményem szerint Calabria jól telesített a Bologna ellen. Ennek a keretnek megvannak a maga korlátai mind technikailag, mind karakter szempontjából. Minden játékosnak megvan a maga múltja. Az egyetlen dolog, amit akarok, hogy a Milannak újra igazi értéke legyen. Honda mindig készen áll. Ő egy igazi modellje a profi futballistának. Rá mindig lehet számítani. Az ő hozzájárulása nagyon fontos lesz a következő 2 mérkőzésen. Boateng hozzáállását figyelembe véve mindig játszatnám, azonban a csapatot a játékosok különböző jellemzői alapján kell összetenni. Az ő szerepköre az, hogy összekösse a támadósort a középpályával.  Sokkal többet érdemelne, de az edzőnek időnként nehéz döntéseket kell hoznia. A Bologna elleni 10 perce, amit a pályán töltött, azzal választ adott a kritikusoknak. A szellemét és a hozzáállását tekintve megérdemli, hogy játsszon.”

forrás: acmilan.hu