Recent comments

Friss Hírek

Nem így képzeltem el a búcsút

Christian Abbiati a Roma elleni szombati mérkőzést követően elbúcsúzott a szurkolóktól.

 
Mint arról már beszámoltunk, a 38 esztendős kapus bejelentette, hogy a szezon végén visszavonul. 

Abbiati 1998-ban csatlakozott a Milanhoz, vagyis 18 éve áll a klub alkalmazásában. Az olasz kapus 380 mérkőzésen viselte a piros-fekete mezt. Abbiati szombaton búcsúzott el a San Siro közönségétől, azonban elmondása szerint nem így képzelte el a visszavonulást.

“Nyilvánvalóan nem így képzeltem el a búcsút. Nagyon örültem, hogy a szurkolók végül maradtak a stadionban, mert volt egy pillanat amikor azt hittem, hogy nem lesz lehetőségem elbúcsúzni tőlük. Nagyon hálás vagyok nekik. Azért döntöttem a visszavonulás mellett, mert a Milan már hosszú ideje messze van a csúcstól. Talán nem jó ötlet a múltat összehasonlítani a jelennel, de úgy gondolom, hogy eljött az idő a befejezésre. Most belevetem magam a másik nagy szenvedélyembe, a motorozásba.” – mondta Abbiati a találkozót követően.

“Szeretnék köszönetet mondani a szurkolóknak, a klubnak és az elnöknek minden csodálatos pillanatért, mindent megnyertünk. Szomorú egy ilyen vereséggel búcsúzni. Donnarumma? Nincs szüksége rám, ő egy nagyszerű srác. Remek képességei vannak és jól fog teljesíteni éveken keresztül. A példaképeim Maldini, Costacurta és Albertini voltak és még mindig emlékszem, hogy mit tanítottak nekem. A mentalitás az, ami a legfontosabb.” – tette hozzá.

Az olasz kapus 3 Scudettót, 1 Olasz kupát, 2 Olasz szuperkupát, 1 Bajnokok Ligáját és 1 Európai szuperkupát nyert a klubbal.

Köszönünk mindent, Forza Christian!

forrás: acmilan.hu