Recent comments

Friss Hírek

Buffont kiszorítani a kapuból lehetetlenség

Salvatore Sirigu, a Paris Saint-Germain hálóőre 2010-ben debütált az Azzurriben, de azóta mindösszesen csak 15-ször lépett pályára. 



Ezzel szemben Gianluigi Buffon 1997-es első pályára lépése óta 156-szor védte a válogatott kapuját, és a nyári Európa-bajnokságon a csapatkapitányi karszalagot is ő fogja hordani. Sirigút kérdezték a másodhegedűs szerepéről a Covercianóban összegyűlő riporterek.

„Fontos számomra, hogy azt tegyem, amit eddig is kellett” – kezdte az értékelést.

„Nem játszottam sokat, de mindig készen kellett állnom. A 100%-os koncentrációmat pedig továbbra is fent kell tartanom. Ezt tettem a PSG-nél is, és remélem, hogy képes leszek ezt a válogatottnál is elérni” – mutatott rá céljára Sirigu.

„Buffont kiszorítani a kapuból lehetetlenség. Ezt rajtam kívül a többi kapus is tudja. Mindezek ellenére boldog vagyok azért, amit tettem az Azzurriért. Buffonnal egy csapatban játszani olyan megtiszteltetés, melyhez nincs fogható. Ha majd visszaemlékezem ezekre az időkre, akkor azok mindenképp gyönyörűek lesznek.”

„Amikor behívnak a válogatottba, akkor fontos, hogy lehetőséghez is jussunk. Persze ez azért máshogy működik a kapusok esetében.”

forrás: azzurri.co.hu