Recent comments

Friss Hírek

Készen állok, ha szükség lesz rám

17 nappal a franciaországi Európa-bajnokság kezdete előtt komoly gondokkal küzd az olasz válogatott szövetségi kapitánya, Antonio Conte, akinek Verratti és Marchisio sérülése miatt új embereket kell találnia a középpálya közepére.



Sokan persze úgy gondolják, hogy új arcok helyett inkább a régieket kell újra elővenni: De Rossi és Pirlo 2006-ban már a csúcsra értek együtt, de még 2012-ben is csodás párost alkottak. 

A szakállas irányító viszont a Gazzetta dello Sport-nak adott nyilatkozatában őszintén beszélt róla, hogy mi akadályozhatja meg az Eb-részvételét.

“Lehetséges, hogy nem leszek behívva az olasz válogatottba. Conte még nem adott le végleges listát. Sebastian Giovinco és én is beszéltünk Antonio Contéval, aki biztosított minket róla, hogy még semmi sem végleges.”

“Ugyanakkor ha valaki úgy dönt, hogy az Egyesült Államokba jön játszani, tudnia kell, mivel jár ez. Ezeket a kérdéseket részletesen átgondoltam, mielőtt a New York City-hez igazoltam, és tisztában voltam a kockázatokkal.”

“Még ha Belgiumba, vagy egy másik olyan országba mész játszani, amelyet nem tartanak olyan erősnek, megvan a lehetőséged, hogy a BL-ben vagy az El-ben szerepelj, de ez itt nem lehetséges, és ez nagy különbség.”

“Az MLS-nek nincs még olyan hírneve, mint sok európai ligának, de készen állok, ha szükség lesz rám.”

“Nem fogok sajnálkozni, ha végül kimaradok, nagyszerű élmény, hogy most itt focizok Amerikában. Sok kivételes csapattársam van, és élvezem, hogy segíthetem a fejlődésüket játékosként.”

forrás: azzurri.co.hu