Recent comments

Friss Hírek

Nagyszerű lehetőség

A Como csatára, Simone Andrea Ganz elismerte, hogy négy éves szerződést írt alá a Juventusszal, egyúttal sajnálatát fejezte ki, mivel több bizalomra számított nevelőegyesületétől, a Milantól. 


A 22 éves játékos idei 16 másodosztályú találatával hívta fel magára a figyelmét a nagy olasz klubok körében.

"Nagyszerű tapasztalatszerzési lehetőség volt számomra. Tizenhat találatot jegyezni az első idényeben a Serie B-ben nagyon fontos dolog." - mesélte a támadó a TMW-nek.

"Sajnálom a kiesést. Meg akartam menteni a Comót a végsőkig harcolva a csapatért. Az egyéni teljesítményemet nézve azonban nyilvánvalóan büszke vagyok."

Az ifjú játékos a Milan ifiakadémiáján nőtt fel, 2014-ben azonban a Rossoneri eladta őt a Comónak.

"A Milan volt az a hely, ahol felnőttem és az a klub, melynek köszönettel tartozom. Nem számítottam arra, hogy útjaink különválnak, de ilyen a futball.

Négy éves szerződést írtam alá a Juvéval, amely a legjelentősebb olasz csapat, így természetesen nagyon boldog vagyok."

forrás: juventuz.blog.hu