Recent comments

Friss Hírek

STROOTMAN: Mindent köszönök a szurkolóknak

Kevin Strootman a szurkolóknak mondott köszönetet azt követően, hogy hosszú kihagyás után újra tétmeccsen lépett pályára.

 
A holland játékos 8 hónapos kényszerszünet után a Torino elleni meccs hajrájában állt be csereként.

"Először is mindent köszönök a szurkolóknak. Nehéz volt a sérülést után, 8 hónapig keményen dolgoztam, de most visszatértem. Beszéltem az edzővel a meccs előtt, aztán 3:0 után beküldött a pályára."- nyilakozta Strootman a Roma TV-nek.

"A mostani csapat sokkal erősebb, mint a tavalyi volt, ezt az edzéseken láttam. Nyernünk kell, ez nagyon fontos mindenki számára. Nyolc hónapig keményen dolgoztam azért, hogy újra játszhassak és mindent köszönök a szurkolóknak. Minden nap kaptam tőlük a támogató üzeneteket a közösségi médián keresztül, de a trigoriai edzőtáborban személyesen is. Megható volt ez az este." 


forrás: asroma.hu