Recent comments

Friss Hírek

Allegri hisz bennem

A Juventus csatára, Mario Mandzukic legutóbb arról beszélt, hogy aktuális trénere, Massimiliano Allegri rengeteg bizalmat és támogatást tanúsított az ő irányába, és az edző kiléte fontos tényező volt a torinói igazolása tekintetében. 


A horvát válogatott tavaly nyáron igazolt a bianconero csapathoz, és érkezése óta tizennyolc Serie A mérkőzésen hat gólig és három gólpasszig jutott.

„A kapcsolatom Massimiliano Allegrivel? A tréner támogatást biztosított, illetve bizalmat tanúsított a bennem rejlő potenciál tekintetében.” - olvashatók a csatár szavai a horvát Sportske Novosti közvetítésében.

„Tudtam, hogy le szeretne igazolni, és ez nagyon fontos tényező minden játékos esetében, amikor dönteni kell a jövőről.


A bizalom révén a nehéz időszakokban is közeli kapcsolatban maradtunk, és ez sokat jelent számomra.

Már az átigazolásom előtt rendkívül tiszteltem a Juventus kiváló játékosait. Andrea Barzaglit már ismertem a múltból, hiszen a Wolfsburgnál csapattársak voltunk. A többiekkel pedig találkoztam a válogatottak és a klubok összecsapásain.

Kölyökként Gigi Buffon volt a példaképem. Mielőtt Torinóba igazoltam volna, már nagyon jól ismertem a csapat felét, és ez még inkább meggyőzött arról, hogy el kell fogadnom az ajánlatot.

Volt köztem és Chiellini között néhány kemény összecsapás a múltban, de a mérkőzés végén mindig kezet ráztunk. Igazi férfiak közötti párharcok voltak, nem egymás hátának a veregetéséről vagy sírásról szólt a dolog.”

forrás: juventuz.blog.hu