Recent comments

Friss Hírek

Bosszú Münchenben

Simone Zaza örömét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy lehetősége adódhat a bosszúra, ugyanis Olaszország – soraiban számos Juventus-játékossal – kedden felkészülési meccset játszik Németország csapatával Münchenben, az Allianz Arenában, ahol nem olyan rég szeretett csapatunk fájdalmas vereséggel búcsúzott a Bajnokok Ligájától.



A Squadra Azzurra csütörtökön – szintén felkészülési célzatú barátságos mérkőzésen – 1-1-es döntetlent játszott a spanyol válogatottal Udinében, ahol Zaza csereként lehetőséget kapott Antonio Conte szövetségi kapitánytól.

"Elégedett vagyok a Spanyolország ellen nyújtott teljesítményemmel. Természetesen mindenki szeretne minél többet játszani, de ez egy kemény és erős csapat." – nyilatkozta a sajtótájékoztatón a Juventus csatára.


"Antonio Conte nagy dolgokra tanít minket. Nem engedhetjük meg, hogy csak játékosok csoportja legyünk, hanem igazi csapatként kell működnünk és főszereplőként kell nekimennünk az Európa-bajnokságnak."

Antonio Conte elhagyja a válogatott kispadot a kontinenstorna után, és nagy valószínűséggel Londonba költözik majd, az angol bajnokságban szereplő Chelsea csapatához. Zaza sajnálja, hogy a Juventust három bajnoki címhez segítő tréner a nemzeti csapattól is távozik.

"Kár, hogy az Edző elhagyja a Nazionalét, hiszen sokat segített nekem. Örökké hálás leszek neki, amiért először behívott a válogatottba még a Sassuolo játékosaként. Sokat fejlődtem azóta, és már egy nagy klubnál focizom. A hozzáállásomon még javítanom kell és még mindig kicsit elhamarkodott vagyok, de érettebbnek érzem magam."

Számos Juventus-játékosnak nem lesz ismeretlen az Allianz Arena, hiszen másfél hete itt estek ki drámai körülmények között a Bajnokok Ligájából a Bayern München ellen. "Azért megyünk oda, hogy győzzünk. Megmutattuk már az embereknek és magunknak is, hogy ha koncentráltak vagyunk, akkor erősek is. Számomra ez lehetőség a bosszúra, hiszen számos klubtársammal itt estünk ki." – mondta Zaza.

"Nem kirándulni megyünk az Európa-bajnokságra. Remek teljesítményt nyújtottunk Spanyolország ellen, és most megpróbáljuk ugyanezt Németországban. Ha körülnézek, nem látok egy csapatot sem, amelyik egyértelműen legyőzné az összes többit. Ez azt jelenti, hogy jól szerepelhetünk az EB-n."

Az olaszok a 3-4-3-as hadrendben álltak fel a spanyolok ellen, és ezt fogják használni a német válogatott ellen is. Zazának viszont ez nem okozott gondot. "Az, hogy Eusebio Di Francesco Sassuolójában játszottam segített megérteni Conte felállását, bár a mozgások kicsit eltérőek. Ha tehetséges játékosok vannak melletted, könnyebbé válik az egész."

Zazát a jövőjéről is faggatták, a csatár viszont kijelentette, hogy a kevés játéklehetőség ellenére sem tervezi elhagyni a Juventust, még ha ez a nemzeti csapatban való helyét is veszélyezteti.

"Megijedtem, mikor Conte azt mondta, hogy csak olyanokat hív be, akik rendszeresen játszanak." – ismerte el Simone. "Mindig motivált engem anélkül, hogy biztosnak éreztem volna a helyemet. Egyértelmű, hogy azt szeretné, ha az összes játékosa a klubjaik első számú opciója lenne, viszont a Juventusnak remek támadói vannak, és természetes, hogy nagyobb a verseny.

A klub leállította az eladásomat januárban, és én sem akartam elmenni. Az egy vereség lenne. Nyilvánvalóan reménykedem abban, hogy gyakrabban játszhatok, senki sem szeret a padon ülni. Jelen pillanatban bianconero vagyok és mielőtt elmegyek, nagy játékossá szeretnék válni." – zárta nyilatkozatát Zaza.

forrás: juventuz.blog.hu