Recent comments

Friss Hírek

Időt kell adni Mihajlovicnak

Fabio Capello, a Milan korábbi sikeredzője elmondta, sohasem gondolt arra, hogy egyszer ő legyen az olasz válogatott szövetségi kapitánya, továbbá beszélt Sinisa Mihajlovicról is.

 
Az olasz szakember jelenleg klub nélkül van, televíziós kommentátorként dolgozik és legutóbb az orosz válogatott szövetségi kapitánya volt.

“Csodálom Mihajlovicot, hogy mire képes a rendelkezésére álló játékoskerettel. A klub tavaly nyáron nagy összeget költött az átigazolási időszakban, de azt megelőzően két évig nem vásároltak a Milanhoz méltó játékosokat. Az új projekt időt vesz igénybe. Úgy gondolom, hogy időt kell adni Mihajlovicnak. Ha folyamatosan edzőt váltasz, akkor mindig a nulláról fogod kezdeni.” – mondta Capello a Sky Sportsnak.

“BL? A Juventusnak valami rendkívüli dolgot kell véghez vinnie, ha le akarja győzni a Bayern Münchent. Azt hiszem, hogy a Bayern jelenleg jobb, mint a Juve. Olasz válogatott? Sohasem gondolkoztam el azon, hogy én vegyem át a válogatott irányítását, de soha ne mond, hogy soha.”
“Miután tapasztalatokat szereztem Oroszországban, úgy véltem, hogy lezárom a karrierem és csak televíziós kommentátorként dolgozom tovább. Jelenleg pihenek egy kicsit, de sok ajánlatot kaptam.” – tette hozzá.

forrás: acmilan.hu