Recent comments

Friss Hírek

Éhesek vagyunk a győzelemre

Sinisa Mihajlovic megtartotta a szokásos sajtótájékoztatóját a ma délutáni mérkőzés előtt, ahol többek között beszélt a klubbal kapcsolatos jövőjéről, és Silvio Berlusconi napokban adott interjújáról is.

 
“A nemzetközi mérkőzések miatti hiányzások ellenére is a lehető legjobban felkészültünk. Győzni megyünk Bergamóba, de tudjuk kemény mérkőzés fog ránk várni. Biztosak vagyunk benne, hogy jól fogunk teljesíteni az utolsó 8 bajnoki mérkőzésen, majd az azt követő kupadöntőn is. Még nem ért véget a szezon, és kötelességünk fentebb jutni a tabellán. Mindannyiunknak meg kell mutatnunk azt, hogy méltók vagyunk ehhez a klubhoz. A legutóbbi Atalanta elleni mérkőzés még élénken él a fejemben. Döntetlent játszottunk, pedig megérdemeltük volna, hogy kikapjunk. Akkor az ellenfél a szezonbéli legjobb teljesítményét nyújtotta. A Serie A-ban nincs könnyű mérkőzés. Egy olyan csapattal fogunk megküzdeni, amelyik a lehető legharcosabb a top csapatok ellen, és ez a lehető legrosszabbkor jött. A motiváció kulcstényező lesz, és mi sokkal tartozunk a klubnak, a szurkolóknak és magunknak is. Nagyon fontos, hogy az utolsó 8 bajnokin jól teljesítsünk, így pozitív lendülettel várhatjuk a kupadöntőt.”

“Nem gondolom azt, hogy nagy zavar van most a Milannal. Nem fogom kommentálni az elnök szavait, inkább hallgatok rá. Egy olyan nagy klubnál, mint a Milan sokkal nagyobbak az elvárások, mint egy kisebb csapatnál. Nagy az eltérés, engem nem zavar a nagyobb nyomás, hiszen csak azt jelenti, hogy keményebben kell dolgoznunk, és ezt motiválónak találom. Nem tudom, hogy Di Francesco mit akart mondani pontosan. Külső szemlélőként nem tudok többet hozzáfűzni a dologhoz. Egy teljesen olasz csapat igen is reális, de ehhez időre van szükség. Locatelli mentálisan nagyon erős, nagy segítségére lehet a klubnak. Megvan hozzá a képessége, de időre van szükség, hogy megszokja a Primavera csapatról a felnőtt csapatra való átállást. Ha egy játékos elég jó, akkor elég idős is. Ha egy fiatal játékos elég jó ahhoz, hogy kezdjen, akkor őt fogom választani.”

“Mindig nyugodt vagyok és nem szoktam követni a sajtóban megjelent pletykákat. Még egy év hátra van a szerződésemből, és amíg én vagyok ennek a klubnak az edzője, addig megpróbálom magamból és a játékosaimból a legtöbbet kihozni. Az eredményeim és az egy év alatt elvégzett munkám által leszek értékelve. Nagyon sok tényezőt vesznek ilyenkor figyelembe. A leglényegesebb dolog, hogy mindig mindent beleadj, és ne sajnálkozz. Jobban is teljesíthettünk volna ebben a szezonban. Efelől nincs kétség, azonban mindig lehet javítani. A klub kezd újra visszajönni a korábbi nehéz években elszenvedett hátrányából. Mindent figyelembe véve most már volt javulás. Az elnök fogja meghozni a döntést, hogy megtart-e engem vagy sem.”

“Honda erőnlétét a mai edzésen fogjuk értékelni. Ménezen és Balotelli fog múlni, hogy kezdeni fog-e valamelyikőjük vagy sem. Minden azon múlik, hogyan edzenek. Beszéltem Ménezzel és remélem érthető voltam. Elmagyaráztam neki mindent, mert szeretném, ha megértené az én álláspontomat is, úgy gondolom megértette az üzenetemet. A formáció a játékosok karakterisztikájától és erőnlététől függ. Egyetértek az elnök javaslataival, én is úgy vélem a négy védős rendszer a legjobb. Néhány minőségi igazolásra van szükség, hogy tovább fejlődjünk. Olyan játékosokra, akik motiváltak, fiatalok és tehetségesek, és a jövőben képesek klasszis játékossá válni, olyanokra van szükségünk. Körül tekintően kell kiválasztani az egyes személyeket, figyelembe véve a motivációját és a képességet az adott játékosnak, valamint az is fontos szempont, hogy tud-e az általad játszatott stílusban teljesíteni.”

“Tökéletesen értem, amit az elnök nekem mondott, megértem mennyire fontos lenne megnyerni az Olasz kupát. Sokat változtatna a szezonbéli teljesítményünk megítélésén. Éhesek vagyunk a győzelemre, hiszen a csapatom játékosai sosem nyertek még ezüstérmet. Nekem az első trófeám lenne a Milannál. Sőt mi több, mi lehetnénk Olaszország legjobb csapata. De nem lehet egy egész szezont egy mérkőzés alapján megítélni.”

forrás: acmilan.hu