Recent comments

Friss Hírek

Mentálisan erősebb volt a Verona

Cristian Brocchi, a Milan vezetőedzője a Hellas Verona elleni vereség után elmondta, hogy vállalja a felelősséget a rossz eredmény miatt és úgy véli, hogy az ellenfél mentális szempontból felülmúlta a játékosokat és döntő fontosságú volt.



“Nagyon felbosszantott a mérkőzés. Csalódott vagyok a teljesítményünket illetően, ez csak visszalépés volt. Azzal a karakterrel, amit mutattam játékosként, úgy próbálom meg kezelni ezt a helyzetet. Az egyetlen megoldás a kemény munka. A Hellas jól és büszkeséggel játszott, és mindent megtettek azért, hogy megnehezítsék az életünket. A játékosaim a fordulópontnál egyszerűen kikapcsoltak, és utána már nem voltak képesek csapatként küzdeni. Ennek eredményeképpen egyre nagyobb nyomás nehezedett ránk, és egyre nagyobb helyet hagytunk az ellenfélnek, és ennek meg is lett az eredménye. Az én nézőpontom szerint, nincs sok időm a munkára, de én vagyok az edzője a csapatnak, és természetesen vállalom a felelősséget az eredményért. Rajtam múlik igazán, hogy milyen karakterrel játszik a csapat. Ha egy csapat nem képes csapatként küzdeni, és elkezdenek egyénenként játszani, akkor az ellenfél javára dolgozunk és önbizalmat adunk nekik a helyzetek kialakításához.” - mondta az olasz szakember a meccs után.


“A hozzáállás nagyon fontos. Ennél a pontnál a Hellas Verona játékosai fejben sokkal erősebbek voltak, mint mi. Azok, akik folyamatosan követnek bennünket, tudhatják, hogy az elmúlt napokban elvégzett munka még nem tette meg hatását. Esélyt adtam José Maurinak, és kezdőként lépett pályára, de elgondolkoztam azon is, hogy esetleg Locatelli és Calabria is kezdeni fog. Az olyan helyzetekben, mint amiben most vagyunk, erősnek kell lenni, mint amilyen én is vagyok. Engem folyamatosan támadnak. Személyes szempontokból is támadnak, ami sértő, de hatalmas elkötelezettség van bennem aziránt, hogy továbbra is keményen dolgozzak, és tovább folytassam azt, hogy a csapatot egy kemény, karakterisztikus csapattá formáljam. Honda jól teljesített, ő volt azoknak a keveseknek az egyike, aki a végéig küzdött. Nem igaz, hogy ő csak a harmadik választás támadó-középpályásként. Igazából jobban preferálom ezen a poszton Bonaventurát, de Honda a másik tehetséges játékosunk. Nem gondolok arra, hogy mi fog történni a következő szezonban. Az a feladatom, hogy a szezon végéig megtegyek minden tőlem telhetőt. Ha a klub úgy dönt, hogy továbbra is számol velem, akkor el lennék ragadtatva. Ha nem így történne, akkor majd meglátjuk mi lesz. Tudtam, hogy ez egy kemény munka lesz. Beszéltem Gallianival, tudja, hogy teljes lelkesedéssel dolgozunk mindennap Milanellóban. Mihajlovic? Mindig is nagyon közeli kapcsolatban voltam vele, minden tiszteletem az övé.”

forrás: acmilan.hu