Recent comments

Friss Hírek

Dühös vagyok

Mint ismert, a Milan hosszú hetek óta veretlenül érkezett a Mapeibe, nem titkoltan mindhárom pont megszerzéséért, azonban üres kézzel távozott a 2-0-ás meccs után.



“Nagyon mérges vagyok ránk és a bíróra is, de arról nem akarok beszélni. Az első 30 percben domináltunk, de ahogy sokszor megesik, nem tudtuk ezt a fölényt gólra váltani”-kezdte Mihajlovic a meccs utáni értékelését.

“Nincs rendjén ez így, hogy négy-öt gólhelyzetet teremtünk, aztán az első alkalommal gólt kapunk, amikor kaput talál az ellenfél, főleg, hogy tudtuk, hogy szögletből próbálkoznak majd.”

“Carlos Baccának ki kellett volna lépnie, és lekapcsolnia Duncant, de túl későn tette. A tizenhatos szélén kellett volna lennie. Ez történik, amikor nincs meg a megfelelő koncentráció.”

Mihajlovicot elküldték a második gól után, amikor Bertolacci a földön volt, mégsem kapott szabadrúgást.”

“Panaszkodtam, a játékvezető pedig kiállított, úgyhogy ezen a ponton már megmondtam neki, hova menjen. De csak akkor káromkodtam, amikor már elküldött.”

“Megkérdeztem tőle, hogyan lehetséges, hogy nem vette észre azt a szabálytalanságot. A Sassuolo persze jól tette, hogy folytatta, mindig azt mondom a játékosaimnak, ne álljanak meg, amíg a bíró nem fúj. Nem akarok erről beszélni.

“A gól után egyből elveszítettük a fonalat. Sajnos M’Baye Niang sérülésével eléggé meggyengültünk, főleg, hogy Balotelli és Ménez még nem 100 százalékos.”

“Amikor veszítünk, sosem beszélek egyénekről. A játékosok tudják, hogy jól játszottak-e vagy tehettek volna többet is.”

“Fájó ez a vereség, de nem szabad elfelejtenünk, mit értünk el az utóbbi időben. Van még 10 forduló, és megpróbáljuk megnyerni a következőt, egy újabb komplikált mérkőzést a Chievo ellen.”

“A céljaink változatlanok, nem változnak egyik körről a másikra. A Sassuolo megérdemelte a győzelmet, mi nem tudtuk megcsinálni, amit kellett. Folytatjuk a munkát.”-fejezte be a szerb edző.

forrás: azzurri.co.hu