Recent comments

Friss Hírek

Lamela: Büszke vagyok rá, hogy a Romában játszhattam

Erik Lamela büszke arra, hogy a Roma játékosa lehetett, azonban most már azon lesz, hogy jól szerepeljen az angol csapattal.




"Büszke vagyok rá, hogy a Romában játszhattam és remélem, hogy egyszer még visszatérhetek. Talán nem sikerült mindent megmutatnom, amit szerettem volna és amit tudok, de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az egész csapatból hiányzott valami."- mondta Lamela.

"Remélem, hogy ez a szezon jobban sikerül majd. Láttam, hogy a srácok éhesek a sikerre és mindannyian nagyon koncentráltak. Azt kívánom a csapattársaimnak, az edzőnek és az egész klubnak, hogy olyan messzire jussanak, amennyire csak lehet."

"Ami engem illet, most már azon leszek, hogy minél jobban szerepeljek a Tottenhammel Londonban. Készen állok. Köszönök mindent és üdvözlöm azokat a szurkolókat, akik mindig rendesek voltak velem. Ölelem őket, mindig emlékezni fogok rájuk." 


forrás: asroma.hu