Recent comments

Friss Hírek

El Shaarawy: Kakával játszani egy álom

Stephan El Shaarawy, a Milan olasz támadója elmondta, felépülése jó ütemben halad és a hétközi Ajax elleni meccsen már szeretne játszani. 



A fáraó nyilatkozatában szót ejtett Balotelliről és Kakáról is.

El Shaarawy 2011 nyarán csatlakozott a Milanhoz a Genoától és azóta 77 mérkőzésen 24 gólt szerzett. A tavalyi szezonja nagyszerűen sikerült, hisz a bajnokságban 37 mérkőzésen 16 gólt lőtt és az idény első felében a csapat vezére volt.

Az olasz támadó jelenleg sérüléssel bajlódik és várhatólag az Ajax elleni mérkőzésen már egészséges lesz.

“A felépülésem? Jó ütemben halad. A Sampdoria elleni meccsre nem épülök fel, de az Ajax ellen talán már pályára léphetek. A lehető legfontosabb, hogy minél hamarabb felépüljek és játsszak. A szezont a PSV Eindhoven elleni győzelemmel kezdtük és továbbjutottunk a Bajnokok Ligája csoportkörébe.

Mario Balotelli? Ő egy intelligens ember. Különlegesen viselkedik. Meg kell tanulnia magát kontrollálni bizonyos helyzetekben, mert ellenkező esetben veszélybe sodorhatja a csapatát és saját magát is. Ő egy nagyszerű játékos, minden csapatban megteremti a különbséget. Már elnézést kért a csapattársaitól és a vezetőségtől is” – mondta El Shaarawy a FIFA 14 rendezvényén.

“Kaká? Álomszerű volt a találkozásunk. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer vele játszhatok. Jó érzéssel gondolok vissza az előző szezonra, amikor New Yorkban már a Real Madrid elleni barátságos mérkőzésen találkoztunk. De tapasztalataim szerint, a legjobb érzés az volt, amikor itt Milanellóban találkoztunk. Egy álmom vált valóra”

“Milyen érzés a FIFA 14 borítóján lenni? Büszke vagyok arra, hogy Messivel az olasz borítón szerepelhetek. Ezt azt jelenti, hogy már elértem valamit az életben. Nem gondolok a saját góljaimra, a lényeg, hogy a csapat jól teljesítsen. Egy évvel ezelőtt nem voltak céljaim, célkitűzéseim, a gólok csak maguktól jöttek. Nem lenne rossz dolog, ha ez újra megtörténne. De természetesen szerettem volna, ha tavaly a csapat jobb pozícióban végez. 

Allegri? Nagyon jó a kapcsolatom vele. Az utóbbi időszakban aggódott a sérülésem miatt. Örülök, hogy maradt a csapatnál”

“Kész vagyok csatárként játszani? Természetesen készen állok. Ha szükséges, akkor trequartistaként is tudok játszani, ahogy azt a Padovában is tettem.

A legkedveltebb posztom? Legszívesebben bal oldali támadót játszok, így lendülettel tudok középre behatolni. Ha kell, alkalmazkodok a változásokhoz, abban az esetben is, ha Allegri a 4-3-1-2-es felállás mellett dönt. Boldog és elégedett vagyok azzal, amit eddig elértem a Milannal. Úgy érzem, része vagyok a klub jövőbeli terveinek” – fejezte be.

forrás: acmilan.hu