Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Elnézést kérek, de nem öltem meg senkit

Mario Balotelli bocsánatot kért az AC Milantól, csapattársaitól és a játékvezetőtől az eltiltása miatt. 


A támadó ugyanakkor elmondta, nem annyira súlyos a tette, hiszen nem ölt meg senkit. 

„Először is szeretnék bocsánatot kérni a csapattársaimtól, keményen edzenek, én pedig cserben hagytam őket. A szurkolók miatt is bűntudatot érzek, akik sokat jelentenek nekem, és persze a klubot is sajnálom. A játékvezetőtől is elnézést kérek, nem kellett volna így reagálnom. A Napoli ellen a régi történet ismétlődött meg, nem fújták le az ellenem elkövetett szabálytalanságokat. Csak azt szeretném, hogy másokat is úgy büntessenek, mint engem. De be kell látnom, bizonyos helyzetekben uralkodnom kell magamon" – mondta Balotelli.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Napoli ellen 2–1-re elveszített vasárnapi rangadón túl hevesen reklamáló Balotellit három olasz bajnokiról eltiltottak, így a támadó nem lehet ott a Bologna, a Sampdoria, valamint a Juventus elleni bajnokin sem. 

„Hibáztam, miután provokáltak. Mario rosszat tett, Mario bocsánatot kér, de nem akarok mindenkitől, mert nem öltem meg senkit" – tette hozzá a Milan támadója.

forrás: NSO