Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Nagyon fontos meccs volt ez számunkra

Sikeres derbivel mutatkozott be Rudi Garcia a Roma kispadján, miután a fővárosi csapat 2:0-ra legyőzte a rivális Laziót.


"Nagyon fontos meccs volt ez számunkra és a szurkolóinknak is. Már a meccs előtt is azt mondtam, nem játszani kell a derbin, hanem megnyerni azt."- nyilatkozta a meccs után Garcia.

"Nem felejtem el, hogy most négy meccsből négy győzelmünk van."

"Az első félidőben a Lazio nagyon erősem nyomott, de mivel három napja EL meccset játszottak, biztos voltam benne, hogy ez kihatással lesz a teljesítményükre. Ezt onnan tudom, hogy én is szerepeltem 4 évig az európai kupaporondon. A második félidőben pedig nagyon jól játszottunk."

"Fontos, hogy a Milan, a Juventus, a Napoli és a Fiorentina is európai kupameccseket játszanak, de ez energiát emészt fel és ez számunkra előnyt jelent, mert mi nem játszunk más meccseket. A célunk az első ötben végezni és kijutni az európai kupák valamelyikébe. Elég ambiciózus vagyok, de nagyon az elején vagyunk ahhoz, hogy bármiről is beszéljünk. Ahhoz még nem játszottunk elég meccset, hogy megtudjuk a csapat igazi képességét, de nekem eléggé tetszik a csapat és a szurkolóink is."

"A védekezésünk nem csak négy ember munkájából áll, hanem egy egész csapatéból. Mindenki kiveszi a részét és ez nagyon fontos. Az én filozófiám az, hogy támadjunk és szerezzünk több gólt, mint az ellenfél. A szélsők nagyon fontos szerepet játszanak és nekik is támadniuk kell, ezért nagyon szép jel, hogy Balzaretti gólt szerzett. A májusi kupadöntőn még nem voltam itt, de hallottam, hogy komoly kritikákat kapott. Ami pedig a büntetőt illeti, Strootman volt a kijelölt végrehajtó, de nagyon közel voltunk már a meccs végéhez és elég fáradt volt, ezért hagyta, hogy Ljajic végezze el azt." 


forrás: asroma.hu