Recent comments

Friss Hírek

Nem érdemeltünk ilyen súlyos vereséget

A vasárnap esti milánói derbi után – amelyen az AC Milan 3–0-ra megverte az Internazionalét – a csapatok edzői értékelték a mérkőzést. 


Roberto Mancini a kihagyott tizenegyes fontosságát hangsúlyozta.

„Gratulálok a Milannak, de nem érdemeltünk ilyen súlyos vereséget. Minden rosszul megy most nekünk – értékelt Roberto Mancini. – Jól játszottunk az első játékrészben, nem is kívánhattam volna többet, vezetnünk kellett volna a szünetben, nem pedig vesztésre állnunk. Mauro Icardi elhibázott tizenegyese után teljesen összeomlottunk. Nagyon fáj a vereség, nemcsak azért, mert kikaptunk a milánói derbin, hanem azért is, mert az utóbbi három hétben elveszítettük az előnyünket, amit a szezon első felében kovácsoltunk.”

„Biztos vagyok benne, hogy hamar túl leszünk a mostani rossz szérián. Nem teszek szemrehányást a játékosaimnak, mert a második kapott gólig jól játszottunk, ha bárkit hibáztatni lehet, az én vagyok.”

Mancini a bíróval való összetűzésére is kitért.

„Semmi sértőt nem mondtam, a bírók túlságosan érzékenyek manapság.”

forrás: NSO