Recent comments

Friss Hírek

Hiányzik a Juventus

A Juventusnál négy emlékezetes szezont töltő, majd tavaly nyáron a Bayern Münchenhez igazoló chilei középpályás, Arturo Vidal kedden ellenfélként tér vissza egykori sikerei színterére, a Juventus Stadiumba, hiszen a Bajnokok Ligája nyolcadöntőjében az Öreg Hölgy a bajor sztárklubot fogadja majd.



"Furcsa mérkőzés lesz, mert négy fantasztikus évet töltöttem Torinóban." - nyilatkozta Vidal, mikor a Juventus elleni mérkőzésről kérdezték.

"Most a Bayern mezét és színeit képviselem, s mindent beleadok majd, mert a csapatom képes megnyerni a két mérkőzést, és továbbléphet a negyeddöntőbe.

Bevallom, hiányzik nekem a Juventus. Négy intenzív évet töltöttem ott, a szurkolók a szívükbe zártak, s én is hasonlóan éreztem a szurkolók iránt.


Hiányoznak a szenzációs csapattársak is, akikkel találkozhattam azokban az években. Még mindig sokat beszélek velük. Az utóbbi időben beszéltem Cáceresszel és Buffonnal, de jó a kapcsolatom mindenkivel, s boldog vagyok, hogy újra találkozhatok velük."

forrás: juventuz.blog.hu