Recent comments

Friss Hírek

Sohasem voltam ilyen helyzetben

Sinisa Mihajlovic, a Milan vezetőedzője a Hellas Verona elleni meccs után élesen kritizálta a játékvezető tevékenységét, miután két szabályos gólt is elvettek a piros-feketéktől.


Mint ismert, a rossoneri hazai pályán 1-1-es döntetlent játszott a sereghajtó Hellas Veronával.

Hozzátartozik a meccs krónikájához, hogy az első félidőben Paolo Valeri játékvezető les miatt két érvényes gólt sem adott meg a Milannak, a második játékrészben pedig kiállította Nigel De Jongot és büntetőből egyenlített a vendég csapat.

“Megértem a szurkolókat és joguk van panaszkodni. Sajnálom őket és a klubot. Sohasem kommentáltam a játékvezetők döntéseit, de bizonyos dolgok mellett nem lehet elmenni. Az utolsó két mérkőzésünkön súlyosan hátráltattak minket a bírók. Két szabályos gólt érvénytelenítettek és volt egy egyértelmű tizenegyes, amikor Bonaventurával szemben szabálytalankodtak. Nem ez volt az első alkalom, ami történt. Voltak gólhelyzeteink és kaptunk egy buta gólt. Nem beszéltem a játékvezetőkről, de ez nem jelenti azt, hogy hülye vagyok. Emberhátrányban is nyomás alá helyeztük az ellenfelünket és 18 kapura lövésünk volt. Mit tehetnénk még?”
 
“Nem hiszem, hogy ez befolyásolni fogja a játékosok hangulatát. A srácok mindent beleadtak. Korábban sohasem beszéltem a bírókról, mert tisztelem őket, de ezúttal nem maradt más választásom. Sohasem voltam ilyen helyzetben.” – tette hozzá.

forrás: acmilan.hu