Recent comments

Friss Hírek

Azonnal félreállok, ha...

A francia tréner úgy véli, a Roma egyetlen balsikere a kupából való kiesés volt és ha nem érzi azt, hogy a játékosok hasznára lenne, akkor félreáll.

 
"Be kell bizonyítanunk, hogy éhesek, motiváltak vagyunk és egyetlen célunk van, nyerni vasárnap. Tudjuk, hogy az olasz bajnokságban nincs könnyű meccs, a Genoa hozzánk hasonlóan nehéz időszakon megy keresztül, de a mi célunk nem lehet más, mint hogy mindent megtenni a 3 pontért."- kezdte a sajtótájékoztatót Garcia.

"Minket csak a győzelem érdekel, különösen most."

Nem kizárt, hogy ez lesz Rudi Garcia utolsó meccse a Roma kispadján, mert az utóbbi időszak kudarcai után állítólag a vezetőség már a francia tréner utódját is megtalálta.

"Én nem foglalkozom ezzel, van más harc, amit meg kell vívnom. Ismerem a játékszabályokat, ez nem probléma. Én továbbra is motivált, harcias és nyugodt vagyok. Hiszek ezekben a srácokban. Az igaz, hogy kiestünk a kupából és ez egy sötét folt az idei szezonon. Hoztam bizonyos döntéseket a meccs után és megpróbáltam helyreigazítani a dolgokat. Meglátjuk januárban, hogy sikerül-e más megoldást találni, de jelen pillanatban ki kell adnunk magunkból mindent. A győzelemhez jellemre lesz szükség."

"November 8. óta nem nyertünk és ez az egyetlen oka a jelenlegi problémáknak. Addig minden jól alakult, de az egyetlen igazi negatív dolog a kupából való kiesés volt egy Serie B-s csapattal szemben, közben pedig elértük a célunkat a BL-ben, bejutottunk a legjobb 16 közé, ami előrelépés az előző szezonhoz képest. A bajnokságban is elől vagyunk és szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy még a felénél sem tartunk, miközben már játszottunk idegenben az Inter, a Fiorentina és a Napoli ellen. Sajnos a kupában egy nagyon jó lehetőséget szalasztottunk el és ezért mérgesek vagyunk, főleg én. Most nem csak arra kell koncentrálni, hogy az élmezőnyben maradjunk, de amennyire csak lehet feljebb másszunk a tabellán a BL-t érő helyekre."

Iturbe a hírek szerint távozik a Watford csapatához, azonban Garcia kijelentette, a játékos a Genoa elleni keret tagja.

"Vissza kell szereznünk a lelkesedésünket, újra élvezni kell a futballt. Ezt követően meg kell találnunk a fizikai élességünket, amihez segítség lesz a sorsolás, mert nem kell majd minden harmadik napon meccset játszani."

"A kupameccs óta együtt van a csapat, mindenki tudja, hogy mit gondolok és hogy nagyon mérges voltam a kudarc után, de ez az összetartás nem büntetésből van. Ez abban segít, hogy még több időt töltsünk együtt, beszélgessünk és megértsük, hogy hol tartunk és hogy hová szeretnénk eljutni, merre akarunk menni."

"Minden nap beszélek a klubbal és megnyugtattam őket, hogy meg van a megoldásunk a problémára. Mindenki tudja, hogy a futballban a győzelem ér a legtöbbet."

Garcia a nyilatkozataiban többször is utalt arra, hogy a sztrájkoló szurkolók is döntő jelentőséggel bírnak a problémát illetően.

"Én vagyok a vezető és ha a dolgok nem mennek jól, akkor vállalom a felelősség rám eső részét. Jelen pillanatban nem könnyű a játékosoknak hazai pályán játszani és nincs egybeesés azzal, hogy idegenben sokkal jobb eredményeket érünk el. Viszont nagyon bánt minket a szurkolók hiánya. A Spezia elleni meccsre nincsenek kifogások, de azon a délutánon olyan kevés szurkoló előtt játszani borzasztó dolog."

"Én lennék a Roma problémája? Erre nem nekem kell válaszolnom. Amennyiben nem érzem azt, hogy hasznos lennék a játékosok számára, akkor félre fogok állni. Motivált vagyok és arra koncentrálok, hogy elérjük a célokat. Meg fogjuk találni a megoldást és változtatunk dolgokon januárban, ha szükséges, de nem tudok mást mondani most, mint hogy holnap nyernünk kell."

"Az öltöző számomra egy szent hely, tudom hogyan kell meghozni egy döntést, ez a munkám, de azt is tudom, hogy nagyon jó csapat áll a rendelkezésemre és bizonyos időszakokban a brilliáns játékosok nagyon hasznosak. Amennyiben nekik is vállalniuk kell a felelősséget, akkor ők is elmondhatják a véleményüket."

"Vannak intelligens vezetők az öltözőben, mint például Morgan De Sanctis, Daniele De Rossi és még mások. Én nagyon elégedett vagyok a rendelkezésemre álló csapattal, tudjuk, hogy hatalmas volt a nyomás rajtunk, hogy tovább kellett jutni egy könnyebb BL csoportból és ez rengeteg energiánkat felemésztette. Sérülések miatt számos játékosunkat elvesztettük. Az elmúlt hetekben alig szereztünk gólokat, de szerencsére a védelem legalább összeállt."

"Ahogy már mondtam, az egyetlen fő probléma a kupából való kiesés. Most ötödikek vagyunk, de csak 3 pontra a második helyezettől. Mindannyian együtt dolgozunk, elégedett vagyok a vezetőkkel kialakult kapcsolatommal. Természetesen megvédem a játékosaimat, mert a magabiztosság a legfontosabb dolog jelen pillanatban. Talán az is lehet a gond, hogy olyan jó teljesítményt nyújtottunk a Juventus, a Fiorentina és a Napoli ellen, aztán kikaptunk otthon az üres stadionban az Atalanta és a Spezia ellen. Próbálom elhitetni a játékosokkal, hogy képesek nagyszerű dolgokra és segítsék egymást. Nem vagyok hülye, hoztunk bizonyos döntéseket és az edzéseket, plusz pár dolgot illetően lesznek változások. Teljesen megbízom a sportigazgatóban és minden nap beszélünk. Többször látom Walter Sabatinit, mint bármelyik családtagomat."

A Genoa elleni keret: Lobont, Szczesny, De Sanctis; Rüdiger, Digne, Castan, Maicon, Gyomber, Florenzi, Emerson, Manolas; Nainggolan, Pjanic, De Rossi, Keita, Vainqueur, Ucan; Iturbe, Dzeko, Salah, Iago Falque, Gervinho, Sadiq 


forrás: asroma.hu