Recent comments

Friss Hírek

Gyakoroltam a szabadrúgásokat

A Juventus meggyőző játékkal és fölénnyel nyerte a Torino elleni városi rangadót az Olasz Kupában, s a találkozón olyan történt, amire régóta vártak a zebramezes szurkolók: Paul Pogba bevette az ellenfél kapuját, ráadásul mindezt egy szépségdíjas szabadrúgással tette.


"Nagy mérkőzés volt, a végéig összpontosítottunk, s olyan eredményt értünk el, amilyet akartunk." - nyilatkozta a francia középpályás a Rai Sport munkatársának a mérkőzés lefújását követően.

"Most már a következő mérkőzésre koncentrálunk, hogy jól zárhassuk az esztendőt. Gyakoroltam a szabadrúgásokat, s köszönettel tartozom Andreának, mert rengeteget tanultam tőle." - üzent Pogba az egykori csapattársnak, Andrea Pirlónak.

A találatot követő ünneplés során Pogba a pólójára írt felirattal küldött üzenetet, amely így szólt: "Bryan, mindig veled vagyok".


"Bryan egy tizenegy éves Juve-szurkoló, aki rákbeteg, s azt ígértem, hogy gólt szerzek neki, s mindig vele leszek."

forrás: juventuz.blog.hu