Recent comments

Friss Hírek

Ha nem játszol, akkor nem lehetsz boldog

Salvatore Sirigu félvén attól, hogy nem lehet ott az Azzurri keretében a 2016-os Európa-bajnokságon, a januári váltáson gondolkodik. 


A klubcserén morfondírozó hálóőr azután jutott erre, hogy kikerült csapatának, a PSG-nek a kezdőjéből. A folyamatos játék pedig egyik feltétele annak, hogy Antonio Conte behívja.

Sirigut már olyan hazai csapatokkal is hírbe hozták – sokszor mindenfajta alapot nélkülözve – az elmúlt hónapokban, mint a Roma és a Juventus. A kapus azonban nem szeretne felelőtlenül beleugrani semmilyen szerződésbe, ezért minden ajánlatot igyekszik minél alaposabban megvizsgálni.

“Ha nem játszol, akkor nem lehetsz boldog” – kezdte a La Gazzetta dello Sportnak adott interjúját Sirigu.

“Fogalmam sincs, hogy Kevin [Trapp] és köztem lezárult-e verseny a kezdőért. Én mindig keményen edzettem, hogy az én nevemmel kezdődjön a PSG névsora. A döntés azonban az edző dolga, ő pedig úgy dönt ahogy.”

“Természetesen nem értek egyet [Laurent] Blanc döntéseivel, de profi vagyok, ezért profiként kell viselkednem és elfogadnom ezeket. A lehetséges távozás kapcsán azt tudom elmondani, hogy sok mindent kell még átgondolnom ezzel kapcsolatban” – értékelte a helyzetét Sirigu.

“A távozás egy lehetőség. Nem tudom, hogy mi fog történni januárban, mivel az ügynököm az, aki ezekkel foglalkozik. A maradással sincs különösebb problémám, de minden ajánlaton elgondolkodok.”

forrás: azzurri.co.hu